Ännu fler bilder

Go´dag gott folk.
Vad hittar ni på idag då?
Jag sitter här och skriver inköpslista till Hingsten.
Unkis kommer ju och fikar på onsdag och jag tänkte jag skulle baka nått.
Vill göra cupcakes men vet inte om jag kan få tag i grejer till sockerpastan och marsipan ger jag mej inte på igen *s*
Äsch annars får det bli något annat gottis.

Tänkte jag skulle lägga upp lite fler bilder innan jag går ut i solen!

Klicka på fotot för större version

Förutom själva slottsparken fick man gå in i skogen, det var stigar till höger och vänster.


Lite längre in i skogen började konstverken dyka upp lite här och där.
Denna stenen tyckte jag va fin!


Skogen va så härligt grön och vildväxt!


Jag älskar ormbunkar!
Funderade på att sno med mej dessa bamsestora hem *s*




Ännu längre in hittade vi denna stugan som då inte var ett konstverk men sååå fin ändå




Dom stora stenarna som fanns lite huller om buller helt naturligt va oxå vackra när solen sken genom träden


Här va en flera meter lång rad med stenar som faktiskt va konst.


Mitt i skogen fanns detta ställe med "vilostolar" i en ring.
I varje stol fanns en inbyggd högtalare som spelade lugn och härlig musik och en kvinna som talade lugnande.
Hade man lagt sej där hade man somnat kan jag lova *s*




På vägen tillbaka hittade vi dessa "speglar" som man kunde se genom men som förvrängde bilden.
Här är jag med kameran i handen och svärmor bredvid, tunna och längre än irl *s*


Här är jag på insidan av "spegeln" där man istället förstorades på bredden.
Guuud så fet jag är *s*
Överarmarna blev hur breda som helst oxå så klart och jag skulle spänna mej och visa vilken bodybuilder jag är men tydligen syns det inget vidare på bilden.
Äsch
Sen blev man ju kortare oxå, jag må vara liten men så här pytte är jag INTE


Hej så länge
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Pialotta säger:

Gillade stugan som det vackraste konstverket.. Absoluta fotoobjekt för mig:-)

Annars känner jag igen det där.. har som sagt varit där och nu har du och svärmis trampat mina fotsteg:-)

Härlig slottspark.

Ha de fint i skogarna.

Pözz på pannan:-)

2008-06-09 @ 13:18:00
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
syren säger:

Underbara bilder!

2008-06-09 @ 19:23:27
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0