Bilder från utflykten med svärmor

Japps här kommer några av bilderna.
Fler kommer en annan dag för jag har hur många som helst *s*

Klicka på bilderna så öppnas en större version i  nytt fönster

På vägen till slottsparken träffa jag på dessa sötnosar.



Kolla in blicken på grisen längst nere till höger.
Han tyckte nog inte om mej *s*


Slottet fick man såklart inte gå in i,
det bor ju folk där.
Men såååå vackert det va!
Där vill jag bo *s*










På slottets ägor ligger många andra hus och byggnader, här va en liten hage där dom tydligen tränat hästar en gång i tiden och kanske haft nån uppvisning oxå, you never know *s*



Nu åker man ju inte bara dit för att kolla på slottet utan för att kolla på all konst som finns i dom olika byggnaderna men även ute i skogen huller om buller



Om du varit här någon gång har du garanterat sett denna här, eller du borde ha gjort det iaf *s*



Någon som har en aning om vad detta är?



Gav man sej ut genom grindarna kunde man få se både den ena och andra konstiga saken.
Jag fattade noll för det mesta.
Allt kan tydligen kallas konst *s*


Som sagt så va det allt möjligt konstigt i skogen där och jag är inte säker faktiskt om det va en konstnär som ställt denna träbänken där eller om den bara råkat hamna där.
Vacker va den iaf i mina ögon, överväxt och allt.



Mer bilder en annan gång.
Då även på konstverken och de vackra blommorna mm.

Ja jag vet att jag ännu inte sagt vad stället heter men jag tänkte du skulle få gissa på det.
Guldstjärna till dej om du klarar det *s*
Det har skrivits om detta stället i tidningar gång på gång och är kanska populärt att åka till om man är i kristianstads-trakterna.
Nu ska ja ut och mata kottarna.
Jag har fyra nu förresten.
En hona till har hittat hit och hennes man *s*

Pöss pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Pialotta säger:

Nej men det vet jag var det är, men kan inte för mitt liv komma på det.. där har jag varit en del gånger oxså.. konsten utspridd är verkligen originellt och visst hittar man mycket oförståligt;-)

VANÅS.. ha, ha nu fick jag en guldstjärna:-)

Kul att se dina foton därifrån.

Kramkram

2008-06-08 @ 00:30:24
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
syren säger:

Vackra bilder! Känner igen det men har aldrig varit där så jag vet inte vad det heter. Hoppas det blir en fin söndag för det ska jag ha.kram

2008-06-08 @ 09:43:19
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
syren säger:

Det borde jag veta att det var Vanås! Ha en fortsatt skön kväll! kram

2008-06-08 @ 20:42:53
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Sill-Britt säger:

Hahaha, ja vissa av konstverken är..konstiga. Grodgrejen och huvudet, man undrar vad det ska vara, eller symbolisera..

2008-06-09 @ 00:09:53
Blogg: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0