Feta kossafanskap

Örk, jag sitter här och blir fet.
Har inget bättre för mej helt enkelt =P
Pms:ig som jag varit ikväll tyckte jag synd om mej och bakade cupcakes.
Men det smakar inte speciellt.
Jävla förkylning!

Vem fan orkar vara elak förresten när man har pms????
Tjejer blir som riktiga häxor då har jag hört.
Nä inte jag.
Jag blir ledsen,omtålig och kärleksfull.
En aning klängig kanske.
Men inget som andra tar skada av iaf.

Jag har så pisstråkigt så det slår alla rekord dubbelt upp!
Snälla tipsa om nån rolig sida eller spel eller vafasiken som helst innan jag kreverar.

Nu ska jag strax ta och krypa ner med min älskare.
Datorn alltså.
Sen kommer svar på kommentarer och bilder på andra kossor.
BRB

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

God morgon vännen! Hoppas detkänns bättre i dag. Nu ska jag straxt till jobbet.kram

2008-06-23 @ 06:29:04
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
unkis säger:

hej min älskade sessa. nu är vardagen tillbaks igen o vi startar vår rea idag så det kommer att bli springa av. jag skulle ju komma till dig på torsdag, vi pratade om att köra till osby men det är rea på solhaga, halva priset visst. ska vi köra dit istället? vi kan ju fynda riktigt ordentligt där, osby kan vi köra till nästa gång, eller. men vill du mer till osby så säg, tänkte bara att de e ju kul om man kan fynda. ska till jobbet nu men du glöm inte att jag älskar dig av hela mitt hjärta. massor med kramar från mig till dig.

2008-06-23 @ 08:54:36
Titti säger:

jadu, jag ska ty bara träna och shoppa 8-)

du själv då?

kram

2008-06-23 @ 10:44:49
Blogg: http://tittigilbert.blogg.se/
Amra säger:

Hmm jag blir inte heller elak av pms faktiskt utan mer att jag bara vill vara ifred så.



ja jag håller med att om inte folk accepterar en så får det vara, har börjat tänka så mer och mer nu och det fungerar, man sållar liksom ut folk istället för att ha en massa dövikt på sig :P



Marcus kommer bo tre timmar ifrån mig när jag flyttar nu men jag tror nog det kan fungera om man vill bara,, vi får se hur allt sånt blir men det känns rätt spännande ändå =) hur länge har du och din kille varit tillsammans då? vad händer idag?

kramar

2008-06-23 @ 13:11:03
Blogg: http://amrasfinablogg.blogg.se/
Sess säger:

SYREN:

Halloj vännen.

Har du haft en bra dag på jobbet?

Vilken härlig bild!

Åskade det i stan igår kväll?

Här kom det några knallar faktiskt, första gången i år hi hi

Kramar

2008-06-23 @ 18:16:05
Sess säger:

UNKIS:

Hej älskade stora syster.

Oj ja då har ni mycket att stå i nu förstår jag!

Ja visst kan vi köra dit där istället om du vill, inte mej emot!

Nä då det spelar ingen roll, bara jag får ha en mysig dag med min favvis syrra!

Jag älskar dej med massor!

Bamsekramar

2008-06-23 @ 18:19:30
Sess säger:

TITTI:

Hitta du något skoj då?

Ååå vilka underbara bilder!

Väldigt vackra!

Jag skulle grejat i trädgården idag men dom planerna gick i stöpet, kallt och regnigt idag och vaknade med nackspärr =P

Det blev en latdag istället hi hi

Kramar

2008-06-23 @ 18:27:21
Sess säger:

AMRA:

Jahaja 3 timmar är ju inte katastrof ju, går att stå ut med!

Ja spännande sånt där! Han är kanske mannen i ditt liv hi hi vem vet.

Jag och mannen har varit ett par i ca 7 år faktiskt hi hi vääääldigt länge med andra ord men känner oss ganska nykära ändå fast på ett annat plan kanske.

Kärleken är underbar iaf och jag är lycklig med honom.

Tja idag hade jag massa planer men inget blev som planerat tyvärr,vädrets fel hi hi

Blev en slappdag i soffan istället.

Vad har du själv hittat på då?

Kramar

2008-06-23 @ 18:33:26

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0