Glad midsommar!

Glad midsommar på er allihopan.
Här skiner solen mellan mörkgrå moln och det regnar lite smått till och från.
Inte så att det blir blött precis men lite irriterande ändå.
Vill ha enbart sol ju!

Nu ska jag strax lägga kamerabatteriet på laddning för den ska med på firandet såklart.
Hoppas vi kan sitta ute så det blir lite somriga härliga bilder.
Inget kul att fota inne tycker jag,kunde ju varit vilket jäkla kalas eller middag som helst då ju.

Men men

Här kommer lite bilder innan jag sticker, sen hör ni nog inte från mej förren i kväll.
Kanske inte ens förren imorron.
Vi får väl se *s*

Klicka för större

Dessa superfina blommor kallas fattigmansorkidéer.
om dom heter så på riktigt vet jag inte men det är deras smeknamn iaf


Ingen aning vad dessa heter men jag har sådana själv oxå


Dessa är så söta!


Detta är ena fönstret i vardagsrummet, här hamnade två av krukorna jag fyndade.


På soffbordet hamnade den tredje krukan med kornettblomman i.
Undrar hur länge jag kommer lyckas hålla den vid liv hi hi
Den får inte vattnas med kallt vatten och råkar det komma droppar på de gröna bladen får den fula fläckar.
Sen måste den alltid ha fuktig jord och men får inte stå i vatten och absolut inte torka ut.
Lycka till , till mej säger jag bara *s*


Sista krukan fick hamna på köksbordet.
I står en växt som jag fått av Unkis men jag har ingen aning vad det är för någon.
Lite ovanlig och kul är den iaf.


Tog ju lite bilder efter mina växter fått en dusch av regnet.
Det ser ut som om dom har små diamanter på sej.
Så vackert




Det va de gott folk.
ha nu så kul ikväll, det ska jag ha iaf!
Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Sill-Britt säger:

Här började det regna, såklart. s Men vi ska bara över till svägerskan och äta lite och umgås, inte så "midsommaraftigt" men trevligt.

2008-06-20 @ 14:58:00
Blogg: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
LIFE BY Marielle säger:

Shit den sista var ju asvacker.



(svar)Tack ja verkligen. =) Konserten var grym!

Kramis

2008-06-20 @ 17:33:29
Blogg: http://mariellem.blogg.se/
Fibromorsan säger:

Hoppas du har en underbar midsommarafton!! Här blev det inte riktigt som planerat (skriver mer om det i bloggen senare i kväll) men så är det ibland.

Härliga foton du har på bloggen!!

Kram

2008-06-20 @ 20:07:05
Blogg: http://www.metrobloggen.se/fibromorsan
Sess säger:

SVAR TILL SILL-BRITT:

Här regnade det oxå stup i kvarten,blev inte så midsommaraktigt för oss heller men mysigt ändå.

Hoppas du hade en trevlig kväll!

Kram

2008-06-21 @ 12:50:43
Sess säger:

SVAR TILL LIFE BY MARIELLE:

Tack! =P kul att du gillade den!

Wow med massa människor hi hi

Vilken härlig stämning det måste ha varit!

Hoppas du hade en fin midsommar oxå!

Kram kram

2008-06-21 @ 12:53:50
Sess säger:

SVAR TILL FIBROMORSAN:

ha ha är det jag som är trög eller????

Driver du med oss?

Vi tog nog alla för givet att du menade den unga komikern som va med i melodifestivalen, han heter ju björn gustafsson han med.



Ja som det kan gå när inte barnen lyssnar hi hi

Hoppas ni hade en trevlig och mysig kväll iaf!

Kramar

2008-06-21 @ 12:59:25

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0