Go´ kväll sötnosar

Jag är hängig och deppig i kväll oxå!
Fan va jag längtar till torsdag då jag ska spendera dagen med stora syster.
Sitter här och tröstar mej med ett glas havremjölk och regnet piskar mot rutorna.
blåser gör det oxå.
Som fasiken!

Så här har det sett ut på himmelen nästan hela dagen här


Vi har blivit lovad massa värme och sol i dagarna som kommer.
Hoppas det stämmer!
Vi får väl ta och sätta upp poolen snabbt som tusan då så den hinner fyllas och värmas upp!

Idag va "mormor och morfar" här och lämnade växterna till mej.
kolla så stooooora och fina dom är




Dom ska inte stå där dom står eller i dom krukorna heller för den delen, hade bara ingenstanns att göra av dom för tillfället.
Det är bara vanliga doftdracenor men jag ÄLSKAR dessa!
Dels så är dom så lätta att sköta och dessutom kan dom bli stora!
Denna bamsen har jag haft sen jag va liten men det är inte förren de sista fem åren den har börjat växa ordentligt


När jag har skrivit detta inlägg färdigt ska jag beställa en närbildslins till min kamera.
Objektivet som följde med kameran va ju faktiskt ganska bra och jag har lyckats ta några riktigt fina och skarpa närbilder på smådjur mm men med en sådan extra lins förstorar det ännu mer och det är ett billigt sätt att göra om objektivet till ett macro även om det såklart inte håller samma kvalite, men det räcker för mej än så länge!

Igår när vi cyklade till svärmor tog jag kameran med mej, hade ju tänkt ta lite bilder på blommor eller nått men det bara regnade hela tiden.
Dessa bilder hann jag knäppa mellan skurarna iaf.










Det var allt för tillfället gott folk,
Återkommer kanske senare.
Pöss pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

Vilka underbara bilder du har,man blir ju glad när man kommer in här och ser allt det fina. Hoppas du blir piggare snart. kram

2008-06-23 @ 21:49:28
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Sess säger:

SYREN:

Tack vännen!

Va roligt du tycker om mina foton, det värmer!

Jorå det går nog över så småningom, bara jag får lite sol så blir jag nog pigg och glad tillslut hi hi

kramar

2008-06-23 @ 22:48:01
Rospiggen säger:

Såna där växter har vi också haft! Växte så det knakade!

2008-06-24 @ 13:16:00
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

ROSPIGGEN:

Vilken häftig en hi hi

Sån vill jag med ha!



Jasså har ni HAFT, tog ni död på dom eller? hi hi

Kram

2008-06-24 @ 14:42:46
Rospiggen säger:

Näe, de klarade inte av flytten hit, huset är för kallt för dem så de dog :(

2008-06-24 @ 14:46:11
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0