Go´ morron, go´ middag!

Hej på er gott folk.
Jag har bara varit vaken en timme och är sååå trött!
Solen sken starkt när jag gick upp men nu passerar en mörkt stort grått moln över oss.
Hoppas det är de ända och att solen får skina ikväll!

Städningen blev klar igår,
så fint här nu!!!
Känns skönt oxå!

Lite foton kommer upp senare idag.
Det regnade igår ju så passade på att fota blommor med vattendroppar på sej, blev så fint.

Nu på dagen händer inget speciellt här.
Kanske påta lite i trädgården eller inte göra ett skit kanske,
Men lite senare i eftermiddag cyklar jag och Hingsten ner till "mormor och morfar" och där ska det firas!
Svärmor jobbar men kommer oxå dit när hon slutat.
Hingstens morbror Pate och hans fru Thip kommer,och hennes två barn.
Och så några av "mormor och morfars" andra barnbarn men föräldrarna till dom kommer inte.
Sen blir det nog en och annan granne till dom oxå men det är trevligt folk.

Massa ätande ska det bli!
*mums*
Men va tusan ska jag ha på mej?????????????
Ååå jisses det har jag inte ens tänkt på.
Vill ju vara riktigt somrig och då tänker jag klänning eller kjol.
Men för tusan jag ska cykla ju!
Vill ju inte visa hela *hrm* you know.

Återkommer senare, måste genomsöka garderoben nu *s*
Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0