Godagens gott folk.

Jisses vilken huvudvärk jag fick igår kväll.
Eller rättare sagt, det började med vanlig huvudvärk och övergick i migrän.
Så typiskt, ville ju leka med kameran men orken fanns inte riktigt.
Idag mår jag kanon och har lekt en hel del!
Men jag fattar nada hi hi
Kommer ta tid att lära sej alla knappar och funktioner.
Nu vill jag inte riskera att få ont i skalet idag igen så jag slänger bara upp bilder här sedan försvinner jag igen.
jag besvarar alla kommentarer senare i kväll.

Så här ser min nya ögonsten ut







Här kommer lite testfoton jag tagit när jag testat massa inställningar

















Nu kilar jag ut igen.
Måste pilla vidare *s*
Ha de gott idag.
kram kram
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

Vilka fina bilder! Ha det gott. kram

2008-06-04 @ 20:10:52
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Sill-Britt säger:

OJ, rackarns vilka coola bilder du fått! Åh, nu känner jag att jag bara MÅSTE köpa kamera! Nuuuuuuu!

2008-06-04 @ 23:33:04
Blogg: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0