Habegär

Vem vill inte ha sol på burk lixom. hallå!!!!
Give it to me!



Ännu en pryl för mörkrädda som mej.
Dessutom vem vill inte blinga till det lite när det regnar och är trist.
Jag vill iaf!



Jag måste alltid vänta en hel evighet innan jag kan dricka kaffet, bränner mej annars.
En sån här hade ju varit kanon!
Slipper man få ont i armen av att röra om manuellt *s*


Pms någon???
Fixa ett sånt här coolt tandpetarställ och ta ut din ilska


Jag tycker det är sjukt kul att jävlas med folk!
En sån här skulle man haft, med den kan du stänga av vilken tv som helst när som helst och sätta på den igen, sjukt kul att göra i smyg och driva någon till vansinne hö hö


Det va bättre förr eller hur, vem håller inte med om det?
Visst är det tjatigt med alla dessa förbannat små mobiler!!!!
Koppla en sån här cooling till din mobbe istället vettja



Det är ju så sjukt kul att leka krig!
dessa två är ju ett måste i sommar säger jag bara!

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

Visst får man ha ha begär. Ha en fin tisdag.kram

2008-06-24 @ 06:22:06
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Rospiggen säger:

Varmt, eller hett, kaffe går inte att dricka! Fattar inte hur maken gör där, slurp så är hans slut och jag sitter och sippar s

2008-06-24 @ 13:14:56
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

ROSPIGGEN:

ha ha exakt samma sak här när det kommer till kaffe drickandet, mannen hinner dricka upp ett stort glas innan jag knappt hunnit börja på min lilla kopp. Bränner ju tungan för bövelen s

2008-06-24 @ 14:44:47
Rospiggen säger:

Jamen, jag vill mena det ju!

2008-06-24 @ 14:49:11
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0