Hallöööö

Hejsvejs på er.
Vilken härlig dag det är idag!
Solen skiner och det är varmt som tusan.

Jag satt ute en timme i morse och solande och läste bok.
Blir nog en stund till lite senare.

Hingsten och hunden ligger här i vardagsrummet och sussar sött.
Undrar när dom ska vakna till liv igentligen.
I natt är Hingsten ledig *gottis gottis*
Jag tror jag kanske ska baka lite cupcakes ikväll, Hingstens favorit ju.
Men jag har ingen aning om jag har allt hemma.
Får väl kolla.
Är det inte för varmt så ska jag dekorera några oxå och kanke kommer det ett foto eller två.

Massa kryp i benen idag hi hi
Har inte ro att sitta här längre minsann.
Här kommer några foton innan jag går.
Klicka för större





Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0