Husguden

Nu har jag suttit och lyssnat lite på min älskade husgud mr Cash och gluttat lite på dumburken.
Ska snart ta och krypa ner och svettas under täcket med takfläkten på högsta speed men först måste jag ju blogga för tusan *s*
Har ju inte blivit något av den varan idag.
Va livrädd att få ont i huvudet igen ju.
Vilket jag faktiskt fick oxå efter den lilla uppdateringen jag gjorde tidigare men det släppte igen *phuu*

Det är hopplöst att ha lätt för migrän när det är varmt och soligt.
Jag måste för fanken äta exakt rätt, dricka rätt mängd å bla bla bla
Jag töjjar inte alltid äta jämt och ständigt och ibland glömmer jag dricka tillräckligt och då går det som det går.

Idag har varit en riktig slappedag fast jag känner mej inte ett dugg utvilad.
Jag är svag i hela kroppen fast det beror kanske på att jag låg vaken halva natten med en kall blöt handuk på pannan *s*
Får nog ta en slappedag i morron oxå om det är fint väder.

Hingsten försökte övertala mej att följa med på bilbingo i morron igen.
Nu tycker jag att det räcker va.
Vad sägs om att stanna hemma och låsa in sej i sovrummet och leka vuxenlekar istället för att sitta i en stekhet bil och leka pensionär?????
Jo jo bilbingo är roligare, tack för den du *s*

Han är ledig i morron natt iaf,
så skönt att slippa sova själv!
Jag har varit riktigt trött på det den senaste veckan.
Jag vet inte varför men sorgen efter mamma har lixom bara sköljt över mej.
Jag brukar inte vara sådan.
Jag gråter en skvätt och sedan sysselsätter mej med nått kul.
Men det har inte riktigt hjälpt.
Känns lite jobbigt kanske att det är första sommaren utan henne.
Det kommer bli bättre med tiden.

Det blir kanske till att hämta häcken i morron oxå förresten,
satanigatan nu kom jag på att jag skulle ringt dom idag och hört om den kommit in.
Jaha får se i morron då, annars dröjjer det ju jätte länge!
Måndag tidigast ju.
Aaahhhh
Jag och planering alltså,
det går inte ihop.

Har lekt lite med kameran idag oxå.
Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag gör men ibland får jag till inställningarna rätt iaf *s*
Här kommer några nya bilder.
Klicka för större









Nu ska jag läsa favvisbloggarna
Har 34 inlägg framför mej ha ha

tack å hej
Pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

God morgon vännen! Ta det lugnt så att inte migränen kommer igen. Det hade jag tidigare men mer sällsynt att jag har migrän nu. Hoppas du får en bra dag. Dina bilder är fina! Det är en lupin som jag har på bilden.Ha det gott.kram

2008-06-05 @ 05:59:39
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Barbamorsan säger:

Verkligen fina bilder!Den översta hade kunnat vara från mitt jordgubbsland :) Sköt om dig och ha det gott!!

2008-06-05 @ 08:47:27
Blogg: http://barbamorsan.webblogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0