Jahaja

Jag säger då det.
Hingsten ligger däckad.
Han skulle se på fotboll men det sket sej ju då.
Jag sitter här med lite småont i skalet
Sov helt jäkla konstigt i natt så nacken är inte som den ska *s*

Idag skulle det städas var det tänkt men nä
Det blidde inget av den varan.
Fast det är klart....
Dagen är ju inte över än.

Jag har i princip inte gjort någonting idag,
Inte ens lekt med kameran nånting.
Hingsten tjatade att jag skulle ta och köpa mej en hemsida och nytt domän idag men jag töjar inte.
Va så jäkla länge sen jag pysslade med html och skit så det kommer ta en hel dag att uppdatera hjärnkontoret *s*
Det får bli en regnig dag istället.

Nu är jag såklart skit trött bara för att jag inte gjort nått idag.
Somnade inte förren i morse och sov sen 4 timmar bara.
Bra kombo det hi hi

Äsch jag ska iaf ta och vattna blommorna här nu.
Unkis har smittat av sej på mej,
nu misshandlar jag mina oxå *s*

Slänger in ett par bilder till innan jag sticker.
Klicka för större version

Kom ju på att jag inte visat alla bilder från Vanås ännu.
Dessa är ju då inte tagna manuellt såklart men jisses va det ska bli ännu finare bilder nästa gång vi ska dit,
hinner ju lära mej massor tills dess.
ajja här kommer dom iaf

Deras rododendro(eller va de stavas)buskar va enorma!!!


Det var till och med stigar genom vissa av dom


Här står svärmor framför en bamsing


I närbild va dom ännu mer vackra






Vid en av buskarna satt denna kvinnan och skrämde slag på mej så till den milda grad att jag faktiskt skrek till innan jag fattade att det bara va en staty *s*
Svärmor asgarvade åt mej såklart.
Jorå denna kvinnan sitter där och kissar på riktigt.
Eller ja , med på riktigt menar jag att det rinner vatten från den




Se så fridfullt *s*


Parken närmast slottet va väldigt välskött och fin




Där kunde man hitta dessa två fina "hus" som jag inte vet vad är till för nytta mer än att vara just fina




Denna mannen hittade man i skogen mitt på stigen *s*


Dessa två blommor va så otroligt vackra!!!
Någon som vet vad det är för några?
jag har ingen aning.






Bye så länge
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Verkligen fina rhododendro! Såna skulle jag vilja ha! Den där statyn hade jag också hoppat till för, kan jag lova - skvätträdd som jag är s

Nä, ska inte förstöra din illusion lovar

2008-06-12 @ 21:39:34
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
syren säger:

God morgon vännen! Man behöver inte alltid göra något men någon gå får man göra det i alla fall.(städa) Otroligt vackra bilder. Knappt inget regn igår. Ha en fin dag. kram

2008-06-13 @ 06:09:22
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
unkis säger:

hej älskade sessa. unkis här. ville bara kika in så här innan jag ska till jobbet. monkan kommer inte till jobbet denna veckan, har ju ont i tån stackarn. så jag får ju jobba hennes timmar denna veckan, fulla dagar... nu är det sanart lärdag eftermiddag o de e skönt för då e ja ju ledig en o en halv dag, jipppppppppppppiiiiiiii:-) ska ju titta på matchen på lördag o ta ett glas gott vin till det, ska böra softa. längtar så efter dig. älskar dig av hela mitt hjärta, glöm aldrig det. sköt om er nu denna fredagen den trettonde hu hu hu

2008-06-13 @ 08:44:40
Pialotta säger:

En sån massa foto du tog på Vanås. Har du kameran på Auto nu då? Blir hur som helst hur bra foton som helst:-) Den kissande kvinnan var cool, förstår du fick panik:-D

Kram o ha de fint denna just nu för tillfället soliga morgon.

2008-06-13 @ 09:05:58
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
Eva säger:

Vilka härliga bilder du har tagit! :o))

Hoppas du får en fin helg.

/Eva

2008-06-13 @ 11:18:31
Blogg: http://blixman.blogg.se/
Sess säger:

ROSPIGGEN: Ja jag med hi hi

Tänk att ha en eller ett par sådana stora rhododendro buskar med stigar genom.

Kanske till och med plats för ett fika bord och några stolar inne i att sitta och gotta sej när det är för varmt i solen.

Det gick inte att fånga på bild men när vi stog inne i en med lila blommor så lyste det lila inne i hela busken hi hi väldigt behagligt sken, de gröna löven gav skugga och blommorna satte färg s

Hoppas du får en underbar dag!

Kram kram

2008-06-13 @ 11:43:00
Sess säger:

SYREN:

Hej vännen.

Hi hi du är för rolig =P

Vilken härlig bild du har i ditt inlägg!

Är den tagen där du bor eller?

Bilden i ditt förra inlägg är oxå för härlig, jag älskar när man hänger torkade växter så!

Hade fullt med rosor och annat oxå i taket på förra stället vi bodde på men allt smulades sönder i flytten =(

Så kan det gå hi hi

Ha en skön dag vännen.

Ser ut att kunna bli lite "hit & dit" väder idag med.

Kramar

2008-06-13 @ 11:44:09
Sess säger:

UNKIS:

Men usch! Stackars liten Monka hi hi

Hon får akta sej så det inte blir inflamation.

Du ställer då alltid upp du minsann, slit inte ut dej bara!

Ja nu va det helg igen, tiden går så snabbt.

Vad ska ni hitta på, på söndag då?

Längtar jätte mycket efter dej med och älskar dej otroligt mycket!

Ja du får med vara försiktig idag hörrö.

Hatar dessa fredagar den 13:e ¤ryser¤

Puss å kram

2008-06-13 @ 11:48:33
Sess säger:

PIALOTTA:

Hej vännen.

Jorå jag läste iaf allt hi hi

Man kan ju undra när blogg.se ska sluta strula ändå, vilken jäkla tid det tar.

Jag blir så nervös när jag tänker på det här med FRA.

Inte så att jag har något att dölja eller så men jag blir rädd vart vi är på väg.

Snart måste man väl raportera till "storebror" när och varför man lämnar sitt eget hem och när man kommer tillbaka oxå och liknande.

Sedan har jag ju läst på många ställen att om man använder sej av ord som har med framförallt terrorister, bomber osv att göra så fastnar man i deras övervakning.

Med andra ord bör man ju då akta sej för att använda förkortningar för dom betyder många gånger helt andra saker på andra språk, och har man otur har det med något kriminellt att göra.



Ja hi hi det blev en massa foton minsann, ca 100 stycken dugliga. Vissa blev suddiga fast jag körde på auto.

Nej nu kommer jag nog enbart köra manuellt och lära mej mer om det istället, då kan jag lättare få till min "personliga" stil på bilderna istället för att kameran gör allt åt mej eller vad man ska säga.

Ha en skön dag vännen.

hoppas det soliga vädret håller i sej!

Pöss pöss

2008-06-13 @ 12:01:16
Sess säger:

EVA:

Tackar =D

Trevlig helg till dej oxå!

Kram kram

2008-06-13 @ 12:04:20
Emma säger:

Svar- Du är för underbar som bryr dig, tack så himla mycket. Allting är ju inte på topp som du har förstått men vi kanske kan tala på msn om det npgon dag, för jag känner inte riktigt att jag vill skriva det här. Kram!

2008-06-13 @ 12:13:49
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se/
Sess säger:

EMMA:

Klart jag bryr mej om en så go tjej som dej gumman.

jag förstår det, vi gör så istället.

Jag kommer va inne lite mer på msn i helgen om huvudet tillåter och det blir mest på kvällarna då.

Behöver du prata av dej en stund kika då in och se om jag är där.

Va nu rädd om dej och gör något du tycker är skönt eller kul så du får tankarna på annat håll en stund.

Massa bamsestora kramar till dej

2008-06-13 @ 12:34:17

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0