Jävla karlar....

Ibland undrar jag vad man ska med dom till *surar*
Dammsög på ovanvåningen och kommer ner och fortsätter i köket.
Då kommer vovvsan och säger att hon behöver ut.
Tja det va ju inte akut då va men hon ville ju.
Om ca fem minuter skulle jag vara klar och så länge skulle hon klara sej.

Så jag gick in till Hingsten och bad honom ta på henne kopplet och hålla henne så hon inte sprang runt dammsugaren tills jag va klar.
-Nä jag kollar på fotboll.
-jamen matchen är ju slut, dom snackar ju bara.
-ja men ändån, viktigt detta ju.
-ja men det tar 10 sekunder att hämta kopplet och sen är jag klar om 4-5 minuter
-aldrig kan man få sitta i fred, säger han då.

Phuu hörrö gubbe lilla, du har inte lyft på röva mycke mer än för att gå på toa idag.
Jag har inte bett dej om ett handtag på hela dagen.
Nä nä.

Jag fick helt enkelt stänga av sugaren och ut med hunden.
Kommer in och hinner dammsuga i två minuter sen skriker gubbj#vlen
-Äääälskling, kom här litta.
-NEEEEj, jag dammsuger och vill bli klar nån gång.Kom du hit istället.
-Nej men jag sitter så skönt, kom då!!!!

Snäll som jag är stängde jag av dammsugaren IGEN och gick in till honom, försökte verkligen hålla god min!
-Vill du sätta på lite kaffe till mej? frågar han då.

Då jävlar brast det.
Han va alltså allvarlig!!!!
Fan tänker dom med ibland.
Grrrrr
Jag slängde sugarskiten på golvet och gick och satte mej här lite istället.
Tänkte straffa han med att han skulle få dammsuga klart men nä då.
Inte reser han på rövhålet heller.
Den har snart växt fast i hans nerfisna äckliga fåtölj som jag vill ha ut ur huset.
Inte har han ens satt på kaffe åt sej heller.
Så sugen va han alltså.
Skitgubbe.
Jag blir så less ibland.

Fast de går över snabbt *s*

Bye
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

God morgon vännen! Du får väl försöka lära honom att han ska göra en del saker och inte titta på tv jämt. Bra att du inte gav honom kaffe,man ska inte bli kommenderad för det skulle jag aldrig göra. Men jag har en hjälpsam man och så ska det vara. Ha en trevlig midsommar. kram

2008-06-20 @ 07:48:59
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Amra säger:

ahh det där känner jag igen helt och hållet! de är så himla sega att det inte är sant, jag brukar reagera med att helt enkelt sluta prata så länge att han märker att något är fel hahah oftast ber han då om ursäkt och är ledsen men jag försöker väga för och emot och för det mesta vinner killen med det positiva :P



min fågel kan faktiskt inte prata så, något enstaka ord men annars tiger hon som muren, tror hon bara pratar när hon vill vara märkvärdig sådär för jag tycker hon ser extra finurlig ut då :P



idag åker till Nyköping där en kille jag dejtar bor men det sa jag kanske innan? vi får se hur det går och om vi tycker bra om varandra :P

hoppas annars att du får en väldigt skön och kul midsommar! kramar

2008-06-20 @ 09:40:50
Blogg: http://amrasfinablogg.blogg.se/
Pialotta säger:

Sånt där ska du verkligen inte acceptra.. men va fasiken det är för det mesta alltid vi kvinnor som servar..

Nu får du plocka dina blomor och kransa dig riktigt vackert till kvällens övningar.. du har väl tränat in groddansen:-)

Trevlig Midsommar på dig.

Kramar

2008-06-20 @ 10:00:19
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
Sess säger:

SVAR TILL SYREN:

Go´ morron vännen.

Ååå vilka härliga somriga bilder du har!!!!

Jadå han brukar hjälpa till men när det är fotboll,eller annan sport oxå för den delen så har jag inget att säga till om s

Han är verkligen en sportsfanatiker men det tog priset igår!!

Nej för gissenamn,aldrig att jag skulle ge han kaffe när han är så dum hi hi

Va härligt att du har en hjälpsam man, det är ju så det ska vara!

Önskar dej en riktigt trevlig midsommar oxå och håller tummarna för fint väder, här ser det tyvärr lite grått ut nu men solen va precis framme.

Många varma kramar

2008-06-20 @ 10:44:40
Sess säger:

SVAR TILL AMRA:

Hej vännen.

Ha ha det var det dummaste jag hört.

Hon måste ju vara ganska hrm rund om höfterna och klämt in sej i en liten storlek, hur har annars hjärtat fått sånt "fjung" att komma ända upp till ögat =P Tycker man ska stämma henne istället för att klä sej illa ha ha



Alltså jag har ju så jäkla hett temperament så jag klarar inte att hålla käft, då går något sönder hi hi

Men jag har testat det där nån gång men inte ber han om ursäkt inte eller ens undrar vad som är felet =P Jag gick tyst i tre dagar en gång bara för att han SKULLE säga förlåt men nä ha ha

Det lönar sej inte med han, han märkte inte ens att nått va fel.



Nä va gulligt, dom är så smarta dom små djuren!

Jag såg en video på youtube en gång på en papegoja som snackade som en människa nästan.

Matten kunde sitta och diskutera med den hur länge som helst fast inte om exakt vad som helst men ändå.

Den snackade fulla sammanhängade meningar iaf och det va så gulligt.



Ja du sa det innan, hoppas ni tycker om varandra och hoppas han håller sitt löfte om att kunna laga god mat hi hi

Berätta sen hur det gick!

Ha en kul och fin midsommar!!!

massa kramar

2008-06-20 @ 10:56:19
Sess säger:

SVAR TILL PIALOTTA:

Nej för jissenamn,klart jag inte accepterar det inte. Tja säg det, kanske ligger i generna att vara den som "tar hand om" hi hi

Dansen sitter och jag ska plocka blommor och binda kransar åt barnen som skulle komma, om det nu blir att dom kommer. Mysigt ska vi ha iaf!

Underbara bilder du har här!

Du är så vacker i din krans!

Ha en underbar midsommar nu vännen och håll tummarna för sol, det ser väldigt grått och mörkt ut här just nu.

Många kramar

2008-06-20 @ 11:00:36

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0