Lära sej klockan??? Någon???

Tydligen är det många som inte kan klockan i dagens läge.
Okej jag kommer inte alltid i tid jag heller men 4 timmar för sent?????
Herre gud alltså!!!!!!!!!!!!!!

Skulle få poolen hemkörd idag.
Gubben ringde igår och sa att han va här senast vid middag.
Eftersom Hingsten kommer hem från jobbet på morgonen slängde han sej på soffan istället och slumrade till där.
Vi hör nämligen inte om någon knackar på dörren om vi ligger i sovrummet.
Jag kom upp vid 11, ja jag vet jag sov länge idag.
Då hade gubben inte varit här.
När klockan va ett började Hingsten få svårt att hålla ögonen öppna så han la sej på soffan igen.
Men han fick ingen ro där så när klockan va tre gick han upp och la sej iaf.
Trodde ju för fan inte att dom skulle komma idag.
Och jag fick ju inte skriva under vid leveransen för det är i hans namn så när gubben äntligen kom för en liten stund sen fick stackaren upp igen.

Fasiken vad jag stör mej på sånt.
Visst brukar vi aldrig få leveranser exakt på tiden dom sagt, brukar va en timme + eller - men fan inte fyra hela timmar.
Idioter.
Nu sover älsklingen  som en stock iaf och jag ska snart gå och handla.

Återkommer strax igen med bilder för veckans linsbus tema.
Pöss så länge 
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0