MMF bakning

Är det någon som blandat det tidigare?
Vilken konsistens ska det ha igentligen???
Jag läste kommentarer som använde det som alternativ till sockerpasta men inte kan man kavla detta inte *s*
Men smakar gott gör det och blir säkert tjusigt fast jag får "bre" på det istället.
Tyckte mest det blev som glasyr fast lite trögare och tjockare.
Äsch det ska stå i kylen nu så vem vet, har kanske stelnat mer sen.
Hoppas Unkis tycker det blir gott sen!!!!


*botta igen*
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
unkis säger:

älskade sessa. vi kan köra till osby om du vill för bensin finnes i bilen men jag har inte råd att köpa nåt om jag skulle finna . tycker bara att det är roligare att köra dit om jag kan handla. men om du har nåt speciellt att köpa så kör vi jue allt för dig min kära -men ja vil ju oxå handla jueeee..... kommrer du lördag????? du behöver då rakt inte baka till mig vi kan ju fixa nåt tillsammans eller så köper jag ju med mig nåt... nehej så då har ni ingen pol som vi kan plaska runt i ,,,, men ni kanske ´har den gamla uppe eller??? ska ja ta baddräkten med om vädret tillåter?? ja stannar ju en stund innan ja ska hem klippa grasmattan o laga mat... kanske du behövs klippas oxå lite? kommer svärmor. du glöm aldrig att jag älskar dig av hela mitt hjärta o mer därtill. massor av kramar från mig til dig

2008-06-09 @ 20:27:08
Sess säger:

Hej Unkispunkis, jag har fått ditt meddelande men av någon anledning ser jag inte det här nu.

nej nej vi hoppar det, har inte så gott om pengar vi heller just för sådan shopping nu, lite trist med buskarna och allt bara. Vi tar det en annan dag när vi båda har råd istället, blir mysigare då!

Jag har ingen aning än, pelle kan inte ge besked förren tidigast onsdag-torsdag.Antar att han har annat på G men det fixar sej säkert.

Nu är du bara tyst för jag känner för att baka så det så! Så är det roligare att baka till nån annan oxå så du ska bara äta och vara tyst hi hi

Nej vi har ingen pool alls uppe nu, vågar inte med den gamla för det är risk att den spricker, men sola kan vi ju göra iaf om vädret tillåter!

Närå du behöver inte klippa mej, har inte färgat det än. Vi kan ta det en annan dag istället.

Nej svärmor kommer inte på onsdag, men om hon får reda på att vi ska till dej på lördag,vilket hon ju kommer att höra när hon snackar med pelle så kommer hon fråga om hon får följa med så du får säga vad du känner för. Vill du inte så är det oxå okej.

Älskar dej med massor ska du veta!

Puss å kram

2008-06-09 @ 20:41:34
Sess säger:

sedär nu va ditt meddelande där iaf hi hi

2008-06-09 @ 20:41:55
Fibromorsan säger:

NU lyckades jag äntligen hitta hur jag lämnar kommentarer på din blogg!! 3:e gången gillt. Känner mej lite trög :0/

Japp, du var den enda som var finurlig nog att se felen. Alla andra tror nog bara att jag stavar som en kratta asg

Undras just hur många som stirrat ögonen blodiga på mina identiska blomsterbilder fniss

2008-06-09 @ 20:51:22
Blogg: http://www.metrobloggen.se/fibromorsan

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0