Nu är jag i farten...

Är det bara jag som inte kan läsa "fart" eller "farten" utan att tänka på fisar *s*
fart=fis på engelska ju.
Äsch jag och min kiss&bajs humor =P

Det är full rulle här iaf.
Eller på mej är det, Hingsten sitter bara i sin fåtölj och latar sej och läser alla sina 100 miljoner tidningar.

Än så länge har jag grävt 4 djupa hål i trädgården som häckplantor ska ner i och en annan växt oxå.
Jag har 4 eller 5 lika djupa hål att gräva men fy för så jobbigt.
Jag svettas som en gris i denna kvava luften.

Jag har planterat kornettblomman i en av de guldiga krukorna.
Dom andra krukorna har oxå fått blommor i sej och står på plats nu, jätte fint blev de!
Ska ta foton sen.

Sedan har jag strukit jätte många dukar, känner det är dags att byta nu så det blir lite förändring här *s*
Jag har massa mer att göra.
Som att damma hela huset, dammsuga och torka golv.
Vattna och duscha växter och tvätta för att nämna lite.
Blir mycket kaffe idag kan jag lova hi hi

Innan jag fortsätter bjuder jag på lite bilder.
Klicka för större.

Busan ligger här och flåsar så man tror lungorna ska hoppa ur på henne hi hi
Vi har lekt en massa precis
Tyvärr är det inte så soligt längre, det blev snabbt grått och trist igen


Sådana här köpte jag oxå igår,
margeriter eller nått sånt heter det väl *s*


Någon som vet vad detta är för något?
Det gröna bladverket ser precis ut som på lavendel men så har den dessa blommor istället som luktar gottis!!!
Habegär!


"Mormors" tagetes står i full blomm och är stora som tusan!
Mina har knappt fått knoppar än fast jag sår ju mina själv så det tar litta tid *s*


Härlig färg på denna!


Pippin för ett jäkla liv här idag *s*


Så här fint blommade min klematis för bara en vecka sedan, nu är det slut på det roliga och inte en ända blomma finns kvar =(


Jag skördade minsann nästan en hel liter jordgubbar från denna igår!
Mycket godare gubbar än dom man köper faktiskt!


Här växer det något, fråga mej inte vad för de har jag glömt hi hi
Får väl se vad det blir när det blommar *s*
spännande med överaskningar ju


Sist men inte minst en söt liten kalv från igår, rädd men nyfiken och himla söt!


Nu pyser jag igen.
Tjingeling så länge
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Amra säger:

ser att du också har en fågel =) det har jag med men min är en nymfparakit och låter massor hon med.

haha ja men det är sant att det kommer en ny film men vet helt ärligt inte när eller hur långt det hela kommit, lovar att meddela om jag hör något nytt eller så =)



jag kom hem från en hel dag på Gröna Lund och är idag helt slut, värre än vilken fest som hlest och dagen efter, hela kroppen värker eftersom vi åkte så många karuseller i flera timmar :P vad har du förplaner idag då? kramar

2008-06-19 @ 15:16:34
Blogg: http://amrasfinablogg.blogg.se/
sandra "piik" säger:

haha ja visst är hon ljuvlig! och det är ingen konstig kommentar, hela hon är sötast! inklusive öronen! :D jag använder den om det regnar jättemycket, eller är snöblandat.. men hon brukar ta av sig den, den är väl inte så skön att ha på kanske!



tack så mycket, designen känns lite bättre idag :)

2008-06-19 @ 15:17:02
Blogg: http://piiket.blogg.se/
Sess säger:

SVAR TILL AMRA:

Halloj tjejen.

Ååå dom är så söta! Har hon lärt sej några ord?

Dom är riktigt bra på att prata ju!

Min har sagt hallå en gång och skrämde slag på mej hi hi men det va 3 år sen och hon har inte pratat på riktigt sen dess, jäkla massa skrikande bara.



Vilka härliga bilder du lagt upp, ser ut som ni haft skitkul!

Oj stackars att va så öm i kroppen hi hi

Du får köpa dej en liten rullator att ha dagar som denna =P

Mina planer är i rullning idag faktiskt, håller på att städa som en toka här hi hi

I morron ska vi ju va borta hela kvällen så vill kunna slänga mej i soffan när jag kommer hem och bara njuta, kanske fantisera att det va nån annan som städade ÅT mej så känns det extra lyx ha ha

Vad hittar du själv på idag då?

Kram

2008-06-19 @ 17:57:15
Sess säger:

SVAR TILL SANDRA "PIIK":

Nä alla hundar är ju nyfikna oxå och med luva på hör man lite sämre, väldigt opraktiskt ju hi hi

Men vi människor tycker det är gulligt!

Kram på dej

2008-06-19 @ 18:00:29

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0