Örk!!!

Vad jag är äckligt mätt nu.
Enda nackdelen med att ha en Hingst som är utbildad kock är att man får så god mat att man äter tills man mår illa *s*

Fy va vi har varit duktiga idag!
Vi har planterat häcken.
Eller nästan iaf, lite mer än halva.
Jorden tog slut så resten får bli i morgon om vädret tillåter.

Grannens unge stör mej!!!
Eller alltså pöjken är ju hur söt som helst.
10 år och väldigt frågvis men han stirrar!!!!
Närgången är han oxå!

Han va med sin pappa i deras garage som ligger mitt emot exakt där vi skulle sätta häcken.
När han såg att vi stog där och grävde och grejade så kom han fram såklart.
Han sa inget, inte ens hej förren jag sa det.
Sen stog han en halvmeter från mej och inspekterade varje spadtag.
Fasiken va psykad jag blev.
Hafför gör han sååååååå?????
Alltid!
Varje gång vi gör något i trädgården på framsidan så glor han.
Tur det är en snäll pöjk iaf annars hade jag fått ett mindre utbrott ha ha
Men en sak är säker, när jag får barn ska jag iaf lära dom att det är fult att stirra.
Och att man inte står en halvmeter nära en människa man knappt känner och bara glor.
Man kan lätt uppfattas som lite konstig då och det är oartigt om inget annat *s*

Fint blev det iaf.
Och tre timmar tog det *phuu*
Lite ont i huvudet nu och jäkligt trött är jag.

Lite kul sak är att vi fick för många plantor,
Hingsten undrade om vi skulle slänga dom eller vad tusan vi ska göra av dom.
Nähä då sätter tankeverksamheten igång och jag har redan kommit på tre saker jag kan göra med dom.
Ni får se sen!

Annars har det inte hänt något,
Hingsten är lite sjuk oxå.
Trött och hängig och smått febrig.
Ont i halsen har han oxå, vilket jag har fått höra i 2 dagar nu ca 30 gånger om dagen.
Karlar alltså.
Gnällspikar är dom allihopan.

Nu ska jag ta och relaxa lite och läsa favoritbloggarna sen blir det nog sängen tidigt ikväll igen om inte dunkandet släpper.
Väldigt intressant eller hur *s*

Några bilder innan jag går.
Klicka för större.








Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Amra säger:

hahah om jag hade en kille som kunde laga mat skulle jag vara helt enomr, på riktigt jag hade aldrig slutat äta :P nu har jag visserligen varken kille eller matlagningskunskaper men men



min helg har varit rätt lugn ändå eftersom jag varit sjuk men nu verkar jag vara på bättringsvägen men har istället nästan tappar rösten! vad händer på midsommar då? kram

2008-06-15 @ 20:58:25
Blogg: http://amrasfinablogg.blogg.se/
Sess säger:

AMRA:

Nej men kära nån!

Stackars liten att vara sjuker

Krya på dej vännen!!!!



Ja minsann det gäller att sätta stopp ibland när det är för gott hi hi

Hade väldiga problem att hålla vikten i början när vi blev tillsammans,bara åt och åt hi hi

Men sen gick han med på att laga lite nyttigare mat så det är inget problem längre precis.



Midsommar ska firas hos killens mormor och morfar,oj det kändes konstigt att skriva haha

kallar dom oxå mormor och morfar.

Och svärmor kommer oxå.

Blir grillning och öl så massa gott ska det bli!

Vad ska du hitta på för kul då?

kramar

2008-06-15 @ 21:36:50
syren säger:

God morgon vännen!Vackra bilder igen,den med snigel tycker jag du fått in bra. Ha en bra måndag.kram

2008-06-16 @ 06:30:26
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Pialotta säger:

Gud, vad jobbigt med ungen gloende o stirrande så..

men då han inte gör en fluga förnär så är det kanske bara närkontakt han önskar.. bjud in honom att ta en spade vet ja och hjälpa dig:-)

Du har säkert plats för dina överblivna planter..

om inte kasta in de till grannen.. kanske grabben saknar jobb;-)

Pözz

2008-06-16 @ 08:08:14
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
Amra säger:

ja du midsommar ska faktiskt firas hos en kille jag bara dejtat en gång, han bor i grannstaden så jag har verkligen ingen aning om hur det kan tänkas bli faktiskt, antigen så hatar vi varandra eller så gillar vi varandra :P

en stor anledning till att jag åker dit är att han har lovat at han ska vara en riktigt duktig kock :P hahaha jag älskar mat så mycket att jag går med på det liksom :P bäst för honom att det blir gott då!



vad händer idag då?

kramar

2008-06-16 @ 13:23:57
Blogg: http://amrasfinablogg.blogg.se/
Sess säger:

SYREN:

Hej vännen.

Tack tack hi hi

Åskar det i stan idag?

Tyckte det mullrade långt borta precis fast de va kanske åt andra hållet.

Nu vräker det ner här fast det varar ju bara 5 minuter, hinner ju knappt bli blött.

Ha en skön dag vännen.

Många kramar

2008-06-16 @ 13:30:19
Sess säger:

PIALOTTA:

Ja han va jobbig han hihi

Ja jag tänkte med att han ville vara med och greja men nejdå.

"ja orkar inte, jag ska åka skateboard" fick jag till svar hi hi

Åka och åka, han satt på den och rullade lite fram och tillbaka och körde nästan in i mej stup i kvarten hi hi

Idag regnar det lite minsann!

Luften blir så klar och ren igen!

Kram på dej

2008-06-16 @ 13:35:42
Pialotta säger:

Ha, haa hur i hela friden kunde du nå det blogginlägget.. jag hade ju inte tröckt för publicering???????

Nu är det klart med lite tips och bilder:-)

Pözz

2008-06-16 @ 13:40:53
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
Sess säger:

AMRA:

Hej hopp.

Vi är ganska lika där minsann.

Mitt humör styrs oxå jättemycket av vädret!

Är det soligt så är jag på skinande humör hi hi

Det där andra med att ha svårt att komma över andra misstag mot en är jag oxå likadan.Inte lätt att hålla käft tycker jag =P



Ojdå vad spännande ju!

Hoppas ni gillar varandra och att maten ska smaka riktigt gott!



Här händer inte mycket idag.

Försöker plantera i mina blomlådor men det öser ner med 10 minuters mellanrum så jag springer mest in och ut hela tiden hi hi

Vad gör du själv då?

kram kram

2008-06-16 @ 13:44:14
Sess säger:

PIALOTTA:

ha ha va konstigt.

det måste spöka på blogg.se idag då =D

Jasså det åskar i stan, tyckte precis att jag hörde muller men va inte säker.

Skicka hit åskan till mej istället för jag tycker det är såååå otroligt mysigt!

Underbar pion föresten!!

Kram på dej

2008-06-16 @ 13:53:52

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0