Överraskning!!!

Joråsåatt när jag kom upp frågade mannen "kollade du i vasken?"
Näe de hade jag inte gjort.
Jag trodde ju genast att det låg någon monsterspindel där eller något.
"du behöver inte oroa dej, det är inget levande" sa han då hi hi
Jaha va ju tvungen att gå och kolla då ju.
Fortfarande inställd på att det låg en stor spindel någonstanns tog jag osthyveln och började peta runt bland sakerna i vasken, lyfte vände och vred på allt.
Men nej där va ju inte någon äckelpäckel.
Då går ljuset upp *blondmoment igen* och jag ser vad jag står och håller i.
Jo det här


jäkla %#/"?!¤% idioto!!!!
Han hade satt på plattorna för att koka ägg eller va fanken det va och hade ett litet blondmoment själv oxå ha ha
Så här ska dom ju se ut om du inte fattar de


Tack för den darling ha ha
Äsch inte kan jag vara arg på han inte när han beställde kameran till mej igår.
Men va ju iaf tvungen att påpeka fem-sex gånger att det är inte bara jag som glömmer hjärnan på nattduksbordet här.

Vad händer idag då?
Jo svärmor kommer hit och grillar.
Hon har gjort världens godaste pastasallad!!!
Om jag kommer ihåg att fråga om receptet ska jag lägga upp det här för ni bara måste smaka den om ni inte redan gjort det.

Mormor och morfar va här i morse, dom smög in och lämnade en säck jord och en kruka med kalla i!!!
Hur söta är inte dom hi hi
Jag blev så glad.
Dom smög verkligen för hunden märkte inget, jag å Hingsten märkte heller inget, men jag hörde när dom startade bilen och hann precis bara se att det va dom.

Innan svärmor kommer, vilket inte blir förren ikväll,
ska jag och Hingsten ut och greja lite i trädgården oxå.
Lite nytta får man ju göra.

Jag har lite ont i skalet idag oxå, så typiskt.
Men jag mår bra ändå!
Det är ju en sån härlig dag!

Tja så har jag förbannat ont i armen förståss.
Igår kände jag inte av det precis, hade ju nästan glömt bort det.
Men när jag satte ner armen i akvariummet blev jag ju påmind.
Det va nog inte så smart för idag gör det ont som tusan.
Kolla stackars lilla mej hi hi
Okej syns inte så jäkla bra kanske, armen blev så ljus där såret är hur jag än gjorde men du ser ju lite iaf



Tyck synd om mej nuuuuu!!!!
ha ha nej, det är ingen fara, jag läker snabbt vettu.
En av mina övernaturliga krafter för er som inte visste det *hö hö*

Nä nu har jag inte tid att babbla här mer,
ska kolla runt på bloggar nu sen ska jag ut i den varma solen och få lite färg.
Jag kommer nog få dras med ett vitt streck på hela underarmen i sommar.
Tack gode gud för bus hi hi

Pöss pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0