Regn, sol, regn, sol, regn, sol......................

ja det är iaf variation här kan jag säga *s*
Vädret ändrar sej var 20:e minut

Vi ska iaf försöka hinna plantera klart häcken idag mellan skurarna.
Undrar om vi klarar det igentligen.
Hingsten är sliten som tusan.
Han är förkyld den lilla stackaren.

Sötaste Pialotta tipsade mej om Tisdagstema och Linsbus.
Och nu har jag fixat bilder till det minsann

Veckans tema på TisdagsTema är Ögon.
Här är mitt bidrag:


Hos Linsbus är veckans tema början.
Jag har två bilder till det.
Den första är "början" på ett löv:


Min andra bild är på en prydnads tallrik jag har hängandes på väggen i matsalsrummet.
Jag har en för varje år fram tills jag fyllde 12 tror jag.
Min första och därmed "början" på min samlig fick jag av mormor när jag föddes.
Detta är den första då alltså:


Nu ska jag ut och slita lite innan det börjar regna igen.
Kram på er
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Pialotta säger:

Underbara foton på både det ena och det andra..

Har du varit hos respektive oxså och skrivit att du lagt upp fotona????

Ta dina permalänkar och skriv i så kommer folket kanske trippande till dina fantastiska foton:-)

Kramar mellan regnskurarna. Snart i kväll kommer min kake/mateblogg:-)

Lite kvar att måla och att greja.

Pözz

2008-06-17 @ 14:44:24
Blogg: http://caffepaus.blogg.se/
Sess säger:

SVAR TILL PIALOTTA:

Tack =P

Jajamen det har jag gjort.

Tog lite tid innan fattade hur tusan jag skulle få fram adressen till just det inlägget bara hi hi

Ibland funkar inte hjärnkontoret =D

Öjj vad du är duktig!

Ser jätte mycke fram emot att få kika in på det nya stället! mums mums hi hi

Massa kramar till dej och en pöss på kinden för att du är så snäll och go.

Hejsvejs så länge

2008-06-17 @ 14:49:35
syren säger:

Har du fotograferat den bilden med ögat? En underbart fint foto.Fin talrik. Skönt att buskarna är satta nu,det kommer säkert att bli fint. Du får vissa en bild på det. Varierande väder kan man nog säga att det är regn och sol om vartannat. Nu skiner solen men det blåser. Ha en skön kväll vännen.kram

2008-06-17 @ 18:10:12
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Lotta säger:

Hej där :) Tack för besöket hos mig =) Fint öga du visar, kanske är de du? :) Roliga historier du har, har berättat dem högt för de andra här hemma och det var många skratt 8`) Ha det så bra, 8`)

2008-06-17 @ 22:14:44
Blogg: http://lotta.tradgardsblogg.se
Ragnvi säger:

Hej på dig o tack för titten in hos mig!

Attans vad produktiv du är! Både på bloggen o hemmavid! Så fina foton!

Men vart hittar du o många andra alla gulliga småbilder?!?!?!

2008-06-17 @ 22:23:25
Blogg: http://rankans.blogg.se/
Sess säger:

SVAR TILL SYREN:

hej vännen.

vilka härliga bilder!

var någonstanns i knislinge va det?



japp det är jag som tagit bilden på ögat.

va kul att du gillade den!

jag ska ta bild på häcken så ska du få se!



hoppas nu det inte blir likadant väder i morron hi hi

det får vara antingen eller tycker jag.

sov gott.

kram

2008-06-17 @ 23:33:07
Sess säger:

SVAR TILL LOTTA:

Tack själv för besöket! =D

Jajamen det är mitt öga hi hi

Goa skratt kan man inte få för mycket av.

Kram från sess



http://calla.webblogg.se

2008-06-17 @ 23:37:04
Sess säger:

SVAR TILL RAGNVI:

Tack själv för besöket! =D

Ja ibland får man ju ta och vara lite duktig iaf hi hi

Jag är inte säker på vilka bilder du menar, små bilderna som leder till andra bloggar eller dom roliga djuren eller vad?

kram kram

2008-06-17 @ 23:40:28
Pialotta säger:

:-) Kommer inhasandes mitt i natten.. nu sover du säkert.. jag ser du länkat LinsBus.. va bra.

Nu kallar sängen.. Har lite städat på KakoMaten nu i alla fall.. men det kommer mera.. knappt torkat där inne.

Kramar o pözz på pannvecket;-)

2008-06-18 @ 01:55:36
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
Sess säger:

SVAR TILL PIALOTTA:

Du är ju bara för duktig vännen.

Jisses va fint du gjort där!

Lämnade en kommentar där oxå hi hi

Nej minsann jag sov nog inte men hade precis stängt ner så är missade du mej =P

Hoppas du får en bra dag!!!

Lite finare väder idag ju!

Kram och puss på nästippen =P

2008-06-18 @ 11:25:14
Perparazzi säger:

Grymt läcker ögonbild!

Härliga färger och skärpan ligger bara så rätt.



///Per

2008-06-20 @ 21:21:01
Blogg: http://perparazzi.blogspot.com
Sess säger:

SVAR TILL PERPARAZZI:

Men oj tackar =D

Vad glad jag blir!!!!

Väldigt roligt att du tyckte om den!

Hoppas du haft/har en skön midsommar!

Varma kramar

2008-06-20 @ 21:30:08

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0