Sådärja (kossbilder)

Nu ligger/halvsitter jag i sängen här med takfläckten på högsta speed.
Kvavt satan alltså.

Nu ska jag lägga in lite bilder på mina nya vänner *s*
Kossorna på ängen som jag alltid cyklar förbi när jag ska hem till svärmor.
jag har ett jäkla handlag med kossor alltså.
När jag kommer på hundra meters avstånd och ropar på dom, vilket jag ju bara gör om ingen annan är i närheten såklart hi hi vill ju inte folk ska tro jag är mer knäpp än jag är, eller ja nått i den stilen. så kommer dom iaf springande i full fart till mej hi hi
Sen står dom ända uppe vid staketet och låter mej fota och prata med dom.
Vågar dock inte klappa dom för klant som jag är lär jag råka stöta till stängslet och få en stöt, det är inte skönt kan jag lova!
Det roliga är att jag har aldrig sett dom gå fram till någon annan som cyklat eller gått förbi.
Måste vara min vackra röst dom dras till ha ha

Här är sötnosarna iaf.
klicka för större.

Här är dom tre musketörerna eller va de stavas *s*
Kolla in dom två kossorna i bakgrunden.


Dom va för upptagna med att käka och märkte inte mej, men när dom fått syn på mej kom dom minsann *s*


Denna här sötnosen va dock lite blyg men väldigt nyfiken.
En liten kalv, eller inte så liten,  börjar bli stor nu ju.


Titta på meeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


NÄÄÄ titta på Meeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dom stog och nickade en massa, ingen aning varför hi hi

Kossor är väldigt viga!


Dom tycker om att göra roliga miner.....


Och att slicka sej i näsan...


Men trotts det är dom riktigt söta tycker jag hi hi


Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

Vackra bilder på korna.kram

2008-06-24 @ 06:20:15
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Rospiggen säger:

Kossor är söta, så det så - och kalvar, de är så ljuvliga!

2008-06-24 @ 13:13:05
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

ROSPIGGEN:

hi hi rolig son du har, jag va oxå som din dotter när jag va liten, hatade att svara i telefon och stog där bara tyst med luren mot örat s



Jamen eller hur är kossor söta, speciellt kalvarna när dom skuttar omkring oxå hi hi

2008-06-24 @ 15:28:45
Rospiggen säger:

Jaså, du var också telefonrädd s. Ja, sonen är som han är ler

2008-06-24 @ 15:37:13
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0