*Schhhhh* säg inget!!!!

Nu är bus ungen i farten här.
Alltså lille jag *s*

Hingsten har ingen aning om vad jag gjort än.
Oj oj vad ska han säga när han ser det =P
Arg blir han nog inte men han kommer skrika rakt ut kan jag garantera hi hi
När han smält det kommer han tycka att det är kanonfint.

Så vad har jag gjort då????
Jo... jag har...... målat trappen ner i källaren hi hi
Vit!!!!
Den va röd innan, och skabbig, det lyste blå färg genom det röda,
Den har väl varit blå en gång i tiden.

Men jag sa ju det, så går det om jag har en pensel och färg.
Jag hade dessutom en stoooor burk/hink med vit färg.
Inte kan det väl bara stå och skräpa sådär på det viset *s*

Okej jag kan väl erkänna att det kanske inte är så smart att måla en källartrapp vit,
man går ju där med skitiga stövlar och asar ner skit stup i kvarten men det är FAKTISKT jag som städar här!
Så det,så!

Och nu vill jag ha min trapp vit!
Ni ska få se sen hur fint det blev, satte upp massa skruvar på väggen oxå så alla rengöringsflaskor har en egen plats.
Ordning och reda ska det ju vara.

Hoppas bara han inte ska ha nått i frysen eller nått sånt på en bra stund hi hi
Har ju inte torkat än.

Lite orolig är jag inför när han öppnar dörren.
jag tänker inte säga något, han får upptäcka det själv *s*
Eller rättare sagt jag vågar inte säga något hi hi

Spänningen lider =P
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Det blev säkert jättesnyggt! Han blir nog glatt överraskad tror jag! Bor ni i eget hus eftersom du nämner källare?

Jag blev positivt överraskad över att jag lyckades stå en stund :)

2008-06-21 @ 18:08:37
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

SVAR TILL ROSPIGGEN:

ja minsann det blev jätte fint!

Njae glatt överraskad tror jag nog faktiskt inte att han blir hi hi kanske efter en timma eller två, han blir likadan så fort jag är i farten, vilket är ganska ofta, så vågar jag inte säga något sedan hör jag honom skrika när han sett vad jag gjort - "va fn har du nu hittat på igen." hi hi

Sen när han har studerat det och sett att det är ordentligt och fint gjort så blir han glad i ögat, det är bara de där skriket jag vill ha överstökat först
s

Jajamensan vi bor i hus,5 rum och kök,stor källare, uterum,garage och bamsestor trädgård, och jag sköter det mesta ha ha full rulle för det mesta med andra ord och många ställen att "göra överraskningar" på
s*

2008-06-21 @ 18:32:17
Rospiggen säger:

Förstod att ni bor i hus, vad mysigt!

2008-06-21 @ 19:30:00
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Amra säger:

hahah vad tyckte mannen om den vita källaren nu då?

tänkte också på att hon måste varit fet och att victorias secret ska få stämma henna för att hon har sönder deras underkläder eller nåt :P

ja det där med tempramentet är mitt problem också, klarar aldrig att vara tyst och hålla inne när jag tycker någon gör något fel, är nog därför jag inte är sådär överdrivet omtyckt av alla men det kan jag ju leva med, inget som stör mig något märkvärdigt :P



angående killen så tyckte vi om varandra och han lagar väldigt god mat så det blir att träffas flera gånger längre fram nu då! trodde då aldrig att jag skulle träffa någon nån månad innan jag flyttar men men

har det varit en bra midsommar då? kramar

2008-06-21 @ 21:02:41
Blogg: http://amrasfinablogg.blogg.se/
Anonym säger:

SVAR TILL AMRA:

Ååå fy faen som hon ser ut, hon som alltid varit vacker innan. Usch va hemskt.



jorå hi hi skrek gjorde han!

"-va fan har du gjort" för att vara exakt =P

Men ja när han lugnat ner sej lite tyckte han att det va mycket finare nu och va väldigt nöjd.



Äsch man kan inte vara omtyckt av alla.

Tycker inte folk om en trotts sina fel och brister så kan det minsann vara.

Dom klarar man sej utmärkt bra utan.



Nä men va roligt!Läste ditt tidigare inlägg och det lät ju jätte mysigt!

Bor han långt ifrån dit du ska flytta då?



Jadå midsommar va helt okej, hade dock sett fram emot att få sitta ute i solen och äta men vi fick va inne hela kvällen, bara blåste och regnade.

Kram

2008-06-21 @ 23:12:58

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0