Sömntuta

Hingsten är den sötaste som finns.
Varje morgon när han kommer hem och lägger sej klappar han mej på kinden och säger att han älskar mej,eller att jag är söt eller något i den stilen.
Sen ligger han vänd mot mej och tittar på mej och sen somnar han.
Han vet inte att jag vet detta hi hi

Eller jo nån gång har jag sovit vänd mot honom oxå och har öppnat ett öga för att se om han somnat men då ligger han och kollar på mej.
Han är för go.
Han är ju sådär "manligt manlig" så att visa känslor och ömhet är inte hans starkaste sida.
Han kan vara väldigt kärleksfull ibland men inte så ofta som jag hade velat kanske.
Men han är avslöjad utan att veta om det *s*
Jag kommer inte säga att jag hör och märker vad han gör på morgonen för då slutar han kanske hi hi

Nu ligger sömntutan och sover iaf.
Hoppas han kommer upp snart för han lovade ju vi skulle cykla till grannbyn idag.

Lite har jag hunnit med idag iaf,
Jag har röjt upp i uterummet.
Där låg massa små plastkrukor och papperskassar från när vi handlat hem växter.
Jag har markerat ut vart dom överblivna plantorna ska vara oxå.
Det va nästan så det blev en över iaf igen hi hi
Men jag fick till det så jag ska ut och gräva om en stund.
Och lille jag ska släpa en stor tung säck med jord till baksidan.
Undrar hur det ska gå hi hi

Ja sen skulle jag ju städa oxå men fasiken va drygt.
Vill inte och orkar inte!!!

Nej minsann jag vägrar tänka mer på städningen och så lägger jag upp lite bilder istället.

Vi beställde ny såndär ovanpåjord pool igår.
Hoppas vi får den snart, för när jag kollar på denna bilden från förr-förra sommaren blir jag så sugen.
Det är min Hingst och världens bästa svärmor på bilden.
Jag ÄLSKAR er!!!


Det växer så det knakar i uterummet.
Här är änglatrumpeten några dagar efter jag fått den


Här är den för en vecka sen, den är ännu större nu!


Här är pisseblommorna för två veckor sen


Här är dom nu


Mina rhododendrobuskar har snart blommat klart =(



Nä nu får jag lyfta på röva här.
Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
sandra "piik" säger:

jo jag har bilder på henne i vinterdress, jag kan lägga ut några bilder ikväll på det.. så håll utkik :)



nej jag behöver inga skor på henne, hon har såpass mycket päls på tassarna, men det där är individuellt jag vet en del kinser som måste ha skor, för dom har mindre päls. men sådant märker man!

2008-06-18 @ 14:57:22
Blogg: http://piiket.blogg.se/
Rospiggen säger:

Härliga bilder! Jo, de har fixat så man kan lägga upp bilder på lite annat sätt typ ordinarie storlek samt en exakt storlek som man väljer själv.

2008-06-18 @ 15:12:57
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Rospiggen säger:

Ja, varför ha ordet primalterapi i en reklam? Som att förutsätta att det är en bunt lägre intelligenta som åker kryssning (även om det i vissa fall faktiskt verkar vara så s)

2008-06-18 @ 15:23:13
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

SVAR TILL ROSPIGGEN:

Jahaja metro är lite sena hi hi

Den funktionen har ju vi på blogg.se varit bortskämda med länge s

Om bara blogg.se kunde lära sej lite av metro oxå och ge oss betalt för sidvisningarna så hade allt varit kanon hi hi

Kram

2008-06-19 @ 02:18:29
Sess säger:

SVAR TILL ROSPIGGEN:

Tja där satte nog Sussi huvudet på spiket med sin kommentar hi hi

Men samtidigt så är det ju skit dålig reklam för dom för primalterapi är det inte många som talar gott om. Anses vara påhittat fjanterier som mjölkar folk på pengar bara men som inte funkar ett skit.

Äsch kan likagärna ställa sej i ett hörn hemma och skrika tills jag blir blå s

kram

2008-06-19 @ 02:23:13

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0