Söndagen som gud glömde

Ja vad hände med sommaren???
Hallööööö????
Det bara regnar hela tiden!
Och detta är inte vad jag räknar som sommar regn.
När det är sommar regn så är det varmt SAMTIDIGT som det regnar.
Det är ju för tusan så kallt så man får ta jackan på sej.
Örk.

Vi ska ge oss ut i skiten om en timma eller två.
Vi ska cykla hem till svärmor och äta middag.
Eller Hingsten ska äta men inte jag, har ingen aptit när jag har ont i halsen.
Jag är så orkeslös oxå bara för att jag inte är helt 100 så jag kommer nog vara halvdöd när jag kommer fram hi hi

Nu ska jag måla de sista trappstegen så det hinner torka tills vi kommer hem igen.
Syns senare.
pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

Ja inget bra väder igår var det ju så kallt att jag hade dubbelt så mycket på mig och jag brukar inte vara frusen. Idag var vi på födelsedagskalas och det var trevligt. Hoppas att du orkade äta i alla fall och att du mår bättre.Ha en trevlig kväll.kram

2008-06-22 @ 18:09:12
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Sess säger:

SYREN:

Ååå vilka härliga bilder! Jag älskar liljor!

Det såg ut som att ni hade trevligt trotts vädre iaf,härliga bilder från din midsommar oxå!

Tack, svärmor tvingade i mej lite soppa som faktiskt fick det onda i halsen att försvinna, får väl cykla hem till henne och få mer om det kommer tillbaka hi hi

Massa kramar

2008-06-23 @ 01:15:18

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0