Sorgligt!!!

Jag ligger här i sängen nu och kollade på femman på en dokumentär om kvinnor som aldrig fått en orgasm.
Som ska gå en kurs hos en äldre kvinna som visar dom hur dom ska göra.
Den ena kvinnan har även fött barn, men när hon sätter sej framför spegeln och ska utforska sej själv och kvinnan som undervisar frågar henne vart klitoris mm sitter så tror hon att när man har sex så stoppar man snoppen i urinröret!!!!
Hon visste inte att det fanns ett hål längre ner och att det var där hennes barn kommit ut.
Hur sjukt är inte det???
Jag blir lite arg faktsikt.
Varför är vårt "därnere" fult och ska gömmas?????
Vi föder fram vackra barn med den faktiskt.
Man ska vara stolt!
Precis lika stolt som männen är över sin sak om inte stoltare!
Världen är bra galen ibland.

Nog om det.
Fy va jag känner mej stolt över häcken hi hi
Det är en helt annan sak att göra något inomhus men när man gör något i sin trädgård och andra ser det och kommenterar att man gjort det så noga och fint.
Då blir jag glad i ögat hi hi

I morron ska jag plantera plantorna som blev över.
Hingsten har oxå lovat att vi ska cykla till grannbyn till växthuset som finns där.
jag är bara lite sugen på att kolla om dom fått in något nytt, sen vill jag såklart hem till svärmor en stund och inom affären och köpa havremjölk innan jag får abstinens här hi hi
Har lovat Hingsten att försöka hinna städa oxå.
Blir mycket i morron!
Hoppas det inte regnar en massa iaf.

Lite bilder innan jag svarar på kommentarerna.

Lekte med hunden en stund idag när det inte regnade.
Bilden blev suddig men ändå lite kul tycker jag hi hi


Detta är standard hemma hos mej varje kväll *s*
Älskar sånt här mysigt


Två sådana här jätte fina ljusfat har jag fått av Unkisen.
Dom är oxå alltid tända när solen gått ner.
Självklart med doftljus som sprider härlig doft av choklad!


Uterummet blev mysigt med dom nya pelargoniorna


En gammal kruka som inte sett dagens ljus på år och dar fick komma fram oxå


Nu slipper jag äntligen allt jäkla pillande med penséerna som bara trillade och gick sönder hela tiden.
Dom är inte blåa igentligen, dom är lila.
Fattar inte varför lila blommor alltid blir mer åt det blåa hållet


Mina pioner har väl snart blommat klart, så jäkla trist!!!


De va det de!
Nu ska jag svara på allt och läsa favoriterna!
Natti natti
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Pialotta säger:

Det där var sorgligt:-) Ja nog ska vi va stolta som bär med oss en så skön oas;-)

Pelargonier är så vackra gammaldags blommor.. gollar, jag har själv EN ynka vit gammaldags på balkongen i sommar.. minns min mormors fönster med de där skira, vita genomtryckta gardinerna och så alla fina pellisar i fönstren:-)

Hoppas din dag varit finemang.. här har jag nyss lagt hjälpredekläderna.. fniss..

Pözzen i nacken.

Ps. Du "pratade" något om hemsida förut.. jag har en har du sett den? Har haft den länge, men nu när bloggarna kom till så får den stå åt sidan.. gör inte mycket där.

http://tankekorn.nu

2008-06-18 @ 17:48:09
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
Sess säger:

SVAR TILL PIALOTTA:

Ja men visst ska vi vara stolta!

Jäkla hyshpysh så fort det handlar om kvinnokroppen.

men männen talar vitt och brett om sina "don" inte konstigt man själv har skämts över sin kropp när alla tystar en i ung ålder.

Jag har jobbat på dagis några gånger och det märks tidigt redan där.

Pojkarna snackar om snoppen som den mest naturliga sak i världen men flickorna tittar i golvet,rodnar och vet inte ens vad deras heter.



Ååå sådär hade min mormor oxå det!

Vilka minnen!

Visst är det en gammeldags blomma men så otroligt vacker, och det finns så många sorter oxå ju!



Ja tack min dag va helt underbar.

Jasså vem har du varit hjälpreda till då?

Du är då alltid i farten hi hi



Japp jag har haft en hemsida förut och ska skaffa en ny och sälja lite foton när jag blivit bättre på att ta bilder.Erbjöd massa tjänster på min förra helt gratis och blev ganska populär så varför inte tjäna en liten slant oxå hi hi



Wow!!!

Kikade in och den va ju jätte fin.

Massa roliga skånehistorier oxå =P sånt är alltid kul!

Intressant att läsa lite mer om dej oxå!

Fy för att leva med den sjukdomen!

Kramar om!!!!

Skönt att du ändå är i farten och njuter av livet!

Natti natti pussar på pannan och en bamsestor kram

2008-06-19 @ 02:33:33

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0