Spank me!!!

Jag har varit en olydig flicka idag som inte bloggat.
Usch och fy!!!
Det var ju tänkt som så att det skulle vara en slappedag idag och jag skulle inte lyfta ett finger.
Bara sola och gotta mej.
Men så hade Hingsten pms eller vad fanken han hade för jäkla problem.

Orkade inte vara hemma med en vuxen man som beter sej som en barnunge så jag tog mitt pick och pack och gav mej iväg.
Mitt i hetaste solen satte jag mej på cyklen och satte kurs mot en slottspark som ligger ca en mil härifrån.
Det gick kanonbra förutom ett kilo flugor som jag råkade svälja, men va fanken.
Väl där mötte söta svärmor upp mej och sedan gick vi i parken,
eller ska jag säga skogen kanske,
hela dagen.
Hur mysigt som helst och jag fick perfekt tillfälle att testa kameran lite mer.
Jag har i princip lärt mej sex funktioner på den nu *s*
Det går sakta men säkert.
277 bilder blev det, säkert många som blev misslyckade men det får man ju ta.

Lite senare ikväll ska jag lägga upp några av dom om huvudvärken släpper.
Ja jag slarvade med vattnet idag med.
Usch och fy igen!

Trevligt som tusan hade vi och vägen hem va underbar att cykla.
Känner mej helt slutkörd nu på ett bra sätt.
Troligtvis träningsvärk i morron *s*

Nu står Hingsten vid grillen.
Fortfarande med pms.
Fattar inte vad hans problem är.
Jag ska försöka trycka ner en köttbit och potatis sallad fast jag inte har någon aptit alls, sedan slänger jag mej på soffan minsann.

Ni får ha en underbar kväll!
Pöss pöss

!ps! Unkis I miss you alot!!!!

Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

Vad trevligt att vara ute och cykla,det är väl fint i slottsparken skulle jag tro. Vi har inte stugan vi sjukhuset. Det ligger i Nosaby. Ha en skön kväll!

2008-06-06 @ 20:58:09
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
unkis säger:

hej min underbara sessa. vilken fin kamera du nu fått o vilka bilder du kan ta med den det är ju helt underbart. jag tänkte bara svänga inom här o säga att ja saknar o älskar dig otroligt mycket o jag hoppas vi ses på onsdag. ha de bra o glöm inte att du finns alltid i mina tankar o i mitt hjärta dagligen. nej måste till jobbet så nu e de finfixet som ska göras. kramar i massor.

2008-06-07 @ 08:54:59
syren säger:

Ha en skön dag! kram

2008-06-07 @ 09:49:32
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Sess säger:

Hej älskade Unkis.

Jadu fy tusan den är så rolig hi hi

Oj jag hade helt glömt bort om Onsdagen s blev ju glad överraskning för mej igen hi hi

Längtar!!!

Glöm inte att jag saknar och älskar dej med av hela mitt hjärta!!!

Massa kramar

2008-06-07 @ 20:26:11

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0