Suger!!!

Ja detta suger!

Hingsten hann knappt in innan han satt sej framför tv:n för att se det sista av fotbollen.
Ingen puss, ingen kram, nada.
Skit ner dej jäkla mansgris *s*

Nu har han däckat.
De va det myset det,
vad hände med att ligga och gosa i soffan och kolla på film? *suck*

Nä jag blir så trött,
går och lägger mej i stället,
tänker minskäl inte väcka han heller,
Han kan gott sova i fåtöljen och vakna "värkabröten" sen
*moahaha*

NI MISSAR VÄL INTE TÄVLINGEN VA???
VINN FINA SMYCKEN FRÅN PANDIA.

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA DIT.


Ja sen tar vi en gammal goding oxå innan jag hoppar i säng.

sexnovell
sexblogg
blondinbella
sex
swingers
linda rosing
amanda jensen
carolina gynning
sexnovell
sexblogg
blondinbella
sex
swingers
linda rosing
amanda jensen
carolina gynning
sexnovell
sexblogg
blondinbella
sex
swingers
linda rosing
amanda jensen
carolina gynning

Natti natti mina godingar.
I miss you already!!!
Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Pialotta säger:

Strunta i hingsten din.. spring ut i sommaren och fota i stället:-) Min är i Tyskland snart.. du vet Bordershop.. inte en fundering på själv att följa med. Så jäkla jobbigt och tråkigt.. nä, bättre kan man ha det en lordag än att sitta på en fullsmockad buss med hälften av resenärerna skumma av för mycket under västen.. helst på hemresan.. jag har varit med några gånger och åker man på en lördag eller fredag brukar det vara rena fylleslaget på hemvägen.. dessutom ska vi på födelsekalas i morgon till en av sönerna.. Ha de fint o kanske du inte missar matchen i kväll:-)

Vinkelivink från min hörna av Skåne:-)

2008-06-14 @ 09:34:02
Blogg: http://caffepaus.blogg.se/
Sess säger:

PIALOTTA:

Godagens vännen.

Regnar det i stan oxå?

I knislinge kan inte himmeln bestämma sej hi hi

regn,sen sol,sen regn igen =P

Nä det va ju nästan mitt i natta så inte våga jag ut och fota inte hi hi

Är lite mörkrädd =P

Jasså ja du gjorde minsann rätt i att stanna hemma!

Fy för att trängas med massa fyllehundar hi hi

Va kul med kalas!

Hoppas ni får det trevligt och att solen skiner på er.

Självklart ska det tittas på fotboll ikväll, går ju inte att missa det =D

Puss och kram

2008-06-14 @ 14:10:15

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0