Tjenis Penis

Idag fyller världens bästa storasyster år minsann.
Grattis till mitt eget älskade lilla gullefjun.



Mitt muffins/cupcake bakande är utrotningshotat.
Ja du läste rätt.
Hingsten anklagar mej för att vara en feeder


Jag bakar dom bara, ingen trycker ner dom i halsen på dej hörrö *s*
Skaffa lite karaktär istället darling =p
Risken finns att han inför förbud för bakning.
I hope not *hö hö*

Idag är det grått och trist här.
Har varit vaken många timmar nu men det känns som om jag precis gått upp iaf.
Ska ta och hälla i mej lite kaffe nu och sedan lägga upp receptet på dom goaste muffin du någonsin ätit kan jag lova!
Bilder på mina som jag bakade igår kommer oxå.

Sen ska vi ut och plantera häcken,
plantera pelargonior mm och röjja lite inomhus oxå.
Får väl springa ut mellan skurarna här,för regna kommer det säkert att göra annars är det konstigt.
Så grått och kallt som det är!

BrB
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Pialotta säger:

Ha, ha blir man så fet av att mumsa dina goa Muffins, så vet i sjutton om jag bakar dom där;-) Mannen här är en storfrossare av kakor så fort jag serverar till kaffet:-)

Men, men jag kan ju alltid portionera ut..

Ha de gott, ser fram emot bild o recept:-)

Pözz

2008-06-16 @ 07:56:29
Blogg: http://caffepaus.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0