Cupcakes

Sverige är bäst och Grekland snyggast!
Då har vi fastställt det!!!

Idag bakade jag nya muffins
inga misslyckade denna gången såklart.
Sedan testade jag att dekorera med det här MMF grejset.
Ordentligt besviken blev jag *s*
Nej det gick minsann inte att kavla
Någon skrev att hon hade lyckats med det men då måste hon fan ha använt 2 kilo florsocker.
Men jag fick på det tillslut och det blev inte helt pjåkigt faktiskt.
Men jag gör aldrig om det!
Nästa gång blir det sockerpasta och inget annat.

Några bilder på sötsakerna som jag, storasyster och Hingsten ska äta i morron.
Ja vi käkar väl inte alla då kanske för då kommer vi gå upp 10 kilo var minst hi hi









Här är odekorerade,
Blåbärsmuffins högst upp, choklad till vänster och vanlig "sockerkaksmuffin" till höger.


Natti natti på er
Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Pialotta säger:

De nedersta föredrar jag.. inget sockerkladd det blir alldeles för sött det där.

Ja du heja Sverige.. det gick hem och Zlatan visade sin styrka på att han kan verkligen göra mål i EM;-)

Det där andra målet av Hansson var ju bara så kuligt:-)

Ha de fint o käka nu inte för mycket.. du kan lätt spricka;-)

Kramkram

2008-06-11 @ 11:22:51
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
Pialotta säger:

Glömde ju.. nu har jag lagt till dig i mitt bloggflöde:-)

Tjingeling

2008-06-11 @ 11:26:24
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
unkis säger:

vad gör du min goa sessa? det första jag gjorde när jag kom hem från ditt var att kränga i mig tre muffins o gud va gott det var men tog tog inte mer än en till två minuter tills jag mådde illa, det är ju inte ofta jag äter kakor, men det var ju så gott jag fick ju må som ja mådde. upp till tvätten sen efter energikicken o la in alla tre korgarna med tvätt o bytte i sängarna. nu kör jag maskiner tvätt o har röjt upp lite i datarummet, tar nu en paus för att säga att jag tyckte det var skittråkigt att köra trån ditt idag, skulle så gärna vilja stanna en stund till. men nästa gång vi ska ses så ska vi ses påriktigt, länge länge o köra iväg o hitta på saker.tack för idag min älskade syster det var kort men underbart. hi hi. du e mitt allt. kramar i massor

2008-06-11 @ 15:39:40
jenny säger:

dom ser goda ut. kram

2008-06-11 @ 17:07:11
Sess säger:

Hej igen Unkisen.

Jag gör inte så mycket, har grejat med kameran lite efter du stack och lärt mej lite nytt hi hi



Örk inte konstigt du mådde illa efter så många hi hi men det är svårt att låta bli.



Jisses va du fick mycket gjort då ju!

Hade oxå tänkt vara lika duktig som dej och städa idag men dom planerna gick i stöpet hi hi



Ja det va inte kul när du körde men jag är glad att det blev en liten stund idag iaf.

vi hann ju snacka massa skit och skratta iaf!

längtar jätte mycket till nästa gång!

Ska bli så mysigt!

Jag saknar dej redan älskade storasyster!

Du är bäst i världen och jag älskar dej av hela mitt hjärta! Glöm aldrig det!

Massa kramar

2008-06-11 @ 17:32:49
Blogg: http://calla.webblogg.se/
Sess säger:

Hej Jenny.

Japp de va dom oxå men sött! hi hi

kram kram

2008-06-11 @ 17:33:37
syren säger:

Tittar bara in,vilket lustigt väder det är det blåser ju så in i norden och en skur då och då men vad hjälper det när det är så torrt. Trött i kväll så det blir inte så lång stund här.Må gott!

2008-06-11 @ 19:13:20
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0