ZZzzzzz

Började läsa favoritbloggarna på bloggkoll och hade tänkt kommentera en massa men det sket sej.
Fan mina ögon vill inte mer, och allt jag kan tänka på är att sverige förlorade.
Jag kan inte smälta det.
Pissaparöv.

Nu får jag snart sitta och hålla i ögonlocken för att kunna se och det går för tusan inte att skriva, funkar inte att glo på skärmen samtidigt som man skriver när man är trött.
Blir fel, fel fel.

nu ska jag krypa ner bredvid min älskade Hingst och andas in hans baskilusker.
Smittar sjuklingen mej så jävlarihoppet säger jag bara *s*

Ja jag är irriterad på allt och alla och det är gubbarnas fel, hade dom gjort sitt jobb så hade jag varit på strålande humör.
%#/&"?¤%

Natti natti
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Josiee säger:

ojj tack för din fina kommentar, värmde verkligen:D

2008-06-19 @ 05:18:53
Blogg: http://josieeme.blogg.se/fashion/
syren säger:

God morgon vännen! Tyvärr så förlorade vi,håller med att hade de bara gjort som de skulle hade det varit bra. Hoppas du sover gott just nu. Ska till jobbet nu.Ha det gott.kram

2008-06-19 @ 06:23:30
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Ragnvi säger:

Godmorgon på dig! Tack för erbjudandet om hjälpen...jag är helkass på datorer, men fick till lite i allafall!!

Dina vackra blombilder från igår tror jag att är lövkojor och dom små vita är nog snöflingor (Bacopa).

Hoppas du får en bra dag o trevlig midsommar!

2008-06-19 @ 06:44:41
Blogg: http://rankans.blogg.se/
unkis säger:

hej där mitt lilla gullefjun. hur e de me dig? allt e bra här ska till jobbet snart, micke har tagit ledigt idag så de e extra trisst att jobba då man vet att han e hemma. Jag vill önska dig o Hingsten en trevlig midsommar o jag hoppas solen skiner på oss hela helgen. Glöm inte att jag älskar dig. kram kram

2008-06-19 @ 08:20:57
Sess säger:

SVAR TILL JOSIEE:

Varsågod,de va så lite så =D

Ännu en vacker bild idag minsann!

Önskar dej en underbar dag.

Kram kram

2008-06-19 @ 11:00:16
Sess säger:

SVAR TILL SYREN:

Go´dag vännen.

Hur har du det idag?

Hoppas det går bra på jobbet!

Ja det kändes inte som att dom gav 100% vilket gör mej väldigt besviken!

Oj va fin din rhododendro är, min ser inte alls så fin ut ha ha

Bara gula blad och blommorna är vissna s

Fin bild den där under oxå, det är rondellen i knislinge va?

Pöss å kram

2008-06-19 @ 11:03:43
Sess säger:

SVAR TILL RAGNVI:*

Go´ dag vännen.

Ååå va fina dina fönster blev!

Fin detalj med prismorna på gardinerna och de gröna "trådgardinen" va tuff som tusan!

Jaha nu fattar jag vad du menar med att glittra och hoppa runt hi hi Tar lite tid innan polleten trillar ner ibland =P

Här får du länkar till vart jag hittat dom roliga bilderna, hoppas du hittar mycket fint som faller dej i smaken.



http://www.magiagifs.com.br/

http://www.barrysclipart.com/

http://www.gif.com/

http://www.de-design.biz/



Grattis i efterskott oxå förresten!

Örk vilken bamsing till räkning!

Varför har du bytt avlopp?



Öjj vad du kan hi hi

Ja visst va det lövkojor,det va de hon sa att dom hette.

Och på dom små vitas krukor stog det Bacopa så då har du rätt i att det är snöflinga!

Tack så jättemycke för hjälpen!

Alltid kul att veta vad det heter ju men jag måste bli påmind ett par gånger för att de ska fastna hi hi

Det blev en lång kommentar detta, ha en bra midsommar du med!

Varma kramar

2008-06-19 @ 11:14:59
Sess säger:

SVAR TILL UNKIS:

Hej älskade storasyster.

Här är allt bra, mycket grejande med trädgården men de är bara kul!

Ååå så gött för han att vara ledig men fy så trist för dej!!!Min stackars Unkis!!!!

Ha en trevlig midsommar du med och va rädda om er!

Håller tummarna på en solig fredag för oss!

Jag älskar och saknar dej otroligt mycke!

Puss å kram på dej

2008-06-19 @ 11:19:18
Pialo säger:

Ah nej då inte hänga med läpphalvan.. den där bollen ville inte med de svenska gubbarna.. Skit i dä där.. livet går vidare;-)

Du frågade om Hjälpredekläderna..

Det där är ett uttryck för.. när jag är hos min mamma eller min moster och fejar från golv till tak:-)

Ha de bra nu och titta gärna inom i caféet senare.. där har jag uppdaterat en del nytt:-)

Nu väntar jag på mannen och det blir kanske en bister syn, då han var alldeles dubbelvikt och snedi hela kroppen igår efter spadtag inom jobbet.. dålig rygg har han haft länge.. Kanske vi inte kan handla idag.. vi får se för senare väntar tvättstugan oxså..

Kramiz o pözzen på tankevecken:-)

2008-06-19 @ 13:11:07
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
Sess säger:

SVAR TILL PIALOTTA:

Oj så mycket nytt här =P mums!

ååå marängbotten oxå, kan ju inte bli mycket bättre hi hi



Jo jag vet men usch,blev så besviken bara på gubbarna =P

Oj vad du är i farten och är duktig!

Det är kul att hjälpa andra och känna man gjort något fint för dom!

Örk tvätta är ju så trist, ska själv ladda några maskiner idag. jag bävar inför det =D

Usch stackars din man,inte kul att ha problem med ryggen!Han får lägga sej på golvet och sträcka ut sej och så får du knåda bort det onda hi hi

Det brukar jag få göra på mannen här som får ryggskott och sträcker sej stup i kvarten =P

Nej minsann nu ska jag snart återgå till städandet här.

Kram på dej

2008-06-19 @ 14:10:08
Rospiggen säger:

Så jäkla surt att vi förlorade och ja, skrik dig blå du s

2008-06-19 @ 14:14:53
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

SVAR TILL ROSPIGGEN:

Ja usch det va en riktig besvikelse!!!

Ååå öl som är så gott. mumsmums

Kram på dej

2008-06-19 @ 17:51:17

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0