Allergi

Skrivet: 25 april 2008 på den gamla bloggen

 För första gången på två år känner jag av min pollenallergi.
 
Det suger verkligen!
Har ju precis blivit frisk från en kraftig förkylning å nu ska man va täppt i näsan och ha rinniga ögon igen!
Får bunkra upp medicinskåpet!

Tvättning pågår för fullt här!
Och jag fick som jag ville med vädret så kläderna hänger ute på tork!
Underbart!
 
Har lovat att klippa killen oxå så får se om jag orkar det ikväll
Funderar på att ta en runda med dammtrasan och dammsugaren oxå så det blir extra fint här och man kan koppla av resten av helgen.
Eller ja just det, nån avkoppling blir det nog inte, skulle ju klippa häcken oxå.
Mycket att göra nu när allting växer och gror!

Sista gången jag var hemma hos mamma innan hon gick bort plockade vi fröer tillsammans av en växt hon älskade och hade i sin lilla trädgård.
Jag har sparat dom och satt dom nu och jag är så överlycklig att det börjat växa!
Jag ska spara mina fröer oxå och fylla hela trädgården med mammas favorit!

Nästa vecka ska jag försöka få tag i min älsklingsblomma att plantera oxå.
Underbara calla!!!
 
Förra året satte jag sådana här vinröda men allt regnande och den dåliga jorden gjorde att allt bara ruttnade upp.
Nu har jag massa ny jord iaf så denna gången ska det bli av!
Undrar om man kanske inte kan sätta i kruka att ha inomhus oxå.
Värt att testa iaf!
Jag har halva huset fullt med fredskalla som påminner lite om calla men det är ju inte samma sak.

Nej minsann nu ska jag ner i källaren igen!
Ciao
 
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0