Bilbingo fjortis

image263

God kväll gott folk!
Då har man varit och spelat bilbingo dådå.
Okay jag får väl motvilligt erkänna att kvällen har varit lite kul iaf.

Jäkla lång bit va det att åka!
När vi kommer fram upptäcker jag att "hej här har jag ju varit innan " ha ha
Men när,hur och med vem har jag ingen aning.
Vet bara att jag varit där i mindre nyktert tillstånd.
Det där är jag i ett nötskal.

Först blev jag åksjuk av Pates jävla skitbil.
Okej det är inten skitbil men jag tycker att det är det för jag mår illa jämt när jag åker med han.
Väl framme ser jag en gubbe som sitter och smuttar på en öl,
glad blev jag.
Trodde kvällen skulle vara räddad, här kunde man ju köpa öl.
Nehepp de kunde man INTE.
När ska jag få dricka min jäkla öl igentligen????

Korven som jag blivit mutad med fick jag direkt när vi kom dit eftersom jag inte käkat nått på hela dagen
Jäkla slarver jag är.
Gottigott va det.

Sen började spelskiten.
Åååå såååå lååååångtråkigt!
12 jävla brickor skulle man spela och 2 extra spel.
Sen va de ytterligare brickor men dom köpte vi inte.

Vi hade spelat 3 brickor när jag va så trött i huvudet att jag satt i min egen lilla värld med Johnny Cash sköna stämma i öronen när Hingsten putta på mej och sa att jag missat tre nummer.
Jahaja vi spelar bingo här.
De glömde jag jue  haha

Långt om länge va det klart och vi skulle köra hem med hela bilen full med spel lappar och pappers sevetter från korvarna.
Pate hade skitont i ryggen hela kvällen.
När vi började närma oss mormor och morfars hus tyckte han att han kunde stanna till utanför deras hus och sträcka lite på sej.

Så vi stannade där och pate gick ur bilen.
Då fick Thip den smarta ideen att vi skulle jävlas lite med mormor.
Hon tog alla bingolappar och gav till Pate och han la dom i deras brevlåda hi hi

Thip tyckte vi skulle hitta på mer hyss.
Jag tyckte vi kunde tjuvringa på dörren.

Sagt och gjort, pate startade flyktbilen och jag kutade ut snabbt som fan,
bankade på dörren,
sprang tillbaka och slängde mej in i bilden
pate rivstartade och körde iväg hi hi
Precis när vi flög iväg såg vi hur mormor öppnade dörren.

Efter en stund ringde Thip till mormor och undrade om hon fått nån reklam.
Mormor vek sej dubbel i skratt när hon insåg att de va pate och jag som låg bakom hysset.
Det kunde hon inte tro om oss sa hon.
Jo jo man får allt vara på sin vakt när vi fyra hänger i hop för man vet aldrig.

Morfar hade blivit mindre glad av överaskningen i brevlådan,
Han trodde det va grannungarna som busade men när han hörde det va vi så skrattade han.
Vi som är sååå ordentliga.

Så ikväll har man alltså tråkat i bilen i tre timmar och lekt fjortis.
Kul va det!

Nu sitter Hingsten och halvsover med ena ögat och kollar på hockey med andra och jag ska in i duschen.
Sen ska jag pussa lite på Hingsten tror jag,
bara för han är såååå söt.
image264
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
unkis säger:

hej min älskade siss. snart e de måndag o då ska du o jag hitta på saker, och jag längtar så. nu är jag ledig lördag,söndag o måndag o de e så skönt. ska pula lite här hemma o bara vara. älskar dig som bara den o saknar dig otroligt. syns snart hjärtat.kramar i massor

2008-05-17 @ 09:44:01
Sess säger:

Hej unkisen.
Oj va du är ledig då.
Hur kommer det sej?
Va skönt för dej, du behöver detta!!!
Ja minsann snart måndag och det ska bli otroligt mysigt ska du veta!
Kan knappt vänta.
Jag saknar och älskar dej med!
Många kramar

2008-05-17 @ 11:22:18
Blogg: http://calla.webblogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0