Bilder på gårdagens fynd

Godagens gott folk.
Vad pysslar du med idag?
Här kollar vi på våra bästa år just nu sedan ska jag ta tag i städning och tvättning hade jag tänkt.
Men först tänkte jag visa lite av det jag köpte igår då va.
Klicka på bilderna för större version.

Denna stora häftiga fjärillen hittade jag på solhaga.
Den fick bo i en pionbuske.



Denna fina blomman från trästället föll jag för pladask!
Ska köpa massa fler sen oxå för den passar verkligen i min trädgård.




Jag köpte ju en "tickle me plant" oxå.
Kolla före och efter bilderna när jag killat den lite hi hi
Den lever sitt eget lilla liv.





Jag köpte en liten prydnadsfågel på trästället som jag satte i denna plantan oxå



Så här fint va det på soffbordet i går kväll



Jag köpte en köttätande växt oxå.
Jätte fin va den!



Två tygblommor hittade jag oxå som liknade pioner.
Båda från trästället.




Av goa storasyster fick jag två jättefina prismor som jag hängde vid dörren ut till uterummet.
Jag hade inget fint band att hänga dom i så jag tog vit tråd och trädde små pärlor på och en liten klick lim vid varje pärla så dom inte trillar ner till slutet av tråden.


Nu ska jag sätta fart här.
Hej så länge.
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

Vilka fina saker och blommor du har köpt! Härliga bilder. kram

2008-05-21 @ 20:30:56
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0