Blogg Beroende

Jo fantommy är jag det!
Det finns några favoriter jag bara inte kan låta bli att läsa!
Sådana som gör att jag skrattar tills jag nästan gör i byxan.

Eftersom jag är så givmild tänkte jag tipsa om några
Se så snäll jag kan vara!

Nummer 1 på min lista hamnar så klart

*trummvirvel*
BABIANTUTTAR
Man blir ju kär i både henne och bloggen!
Hon skriver så mina tårar sprutar och jag MÅSTE ha min dos varje dag!
Hon kommer bli kändis hon, sanna mina ord!

På stark 2:a plats kommer

LITEN PÅ JORDEN MEN STOR I ORDEN
Viker mej dubbelt i skratt eller nickar instämmande medans jag läser hennes blogg.
Hennes sätt att utrycka sej på är ju bara för störtskönt!

På tredje plats kommer en liten bubblare
Det är ingen svensk blogg men ack så bra!!!
BITS & PIECES
Gillar du sjuka, kul och knäppa saker är detta stället för dej.
Massa kul videos och bilder.
Vart får dom allt i från?

Sådär nu ska jag bota min dunkande skalle med en pilla å en kopp kaffe.
Återkommer senare!

Should I stay or should I go?
Kan inte bestämma mej hö hö hö
image51
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0