Bloggtorka

Jag har för fasiken inget att säga idag.
inte för att jag brukar ha det.
Babblar mest på om allt och ingenting.

Därför kommer lite bilder istället.


Igår när jag tråkade passade jag på att diska upp 3 sådana här berg med disk.
Så går det när jag varit upptagen på annat håll några dagar.
Mannen låter huset förfalla hi hi


Min största klematis som jag igentligen skulle klippt ner har blommat,
Får vänta nån vecka sen åker minst halva!

Igår blev det en massa busande och kelande med hunden både utomhus och inne.
Mest inne då för det vräkte ju ner.






Tokmajjan for omkring som en galning hi hi
såg så kul ut



Ormen kikade fram och undrade varför hela huset skakade hi hi



Eftersom jag hade så förbannat tråkigt passa jag på att städa hos fågeln oxå som blev helt vettskrämd


Sedan vek jag ju in två ton tvätt oxå,
lite duktig va man ju trotts dunkandet i skallen.

Hingsten har stuckit till jobbet nu.
Såååå ensamt!
*suckar*

ja ja natti natti sötnosar
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0