Fy tusan

image130
Först och främst kolla in här till höger på dom coolaste bloggarna i världen!!!

Just nu skulle jag hemskt gärna vilja köra huvudet i frysen.
Fasiken så ont jag har.
Varje dag nu.
Aha jag har glömt dricka vatten idag med kom jag på nu
smarthuvud

jag lovade lite bilder på smått och gott ju.
Eftersom jag varken är speciellt kul just nu eller har nått vettigt att säga så kör vi direkt.

Först ett par bilder från igår.
Detta va efter allt ätande va avklarat,alla va trötta å mätta.
kvällens fylla stog pate för.
Ja du ser ju vem de är, han som sitter å dreglar ha ha
image131

Nej nu va jag taskig, så full va han inte.
image132

Mitt lilla gullefjun Thip och hennes son fjäskade för kameran
image133

"morfar" vid grillen va oxå där fast han märktes knappt.
Tyst som en mus hela kvällen va han.
image134


Gubbstrutten längst ut i röd tröja tillhör mej, vet inte riktigt va det är för stil han kör med här eller om han försöker se tuff ut.
Konstigt sitter han iaf.
Thip är kamerakåt som vanligt *hö hö* och pate ler med hela fejjan men jag tror inte han såg att jag höll i en kamera riktigt.
Han va inte precis "närvarande" om man säger så.
image135


Nu till lite andra bilder.

Storasyster, den lilla knasbollen, hade tänkt slänga denna lampan.
Men jag tyckte den va fin som tusan å ville ha den.
I köket hamnade den.
Tack Unkis!!!
image136

Lite blomms nu

Mina "pisseblommor" börjar se dagens ljus
image137


Äckelfanskapsjävlahelvete
dö,dö,dö!!!!
image138


Unkisen ser du nu att de inte är va du trodde att de va
image139

I går va jag duktig som tusan och skrubbade utemöbler och ställde i ordning på "soldäcket"
image140

Såklart hänger det vindspel här oxå, två stycken men bara en i bild
image141


Här är det tredje vindspelet jag har ute, köpt på trästället.
image142


Svärmor hade ju köpt blommor till mej.
Jätte fina va dom!
image143

image144

image145

image146

Sådär, nu får de va.
Mer i morrn!

Sov gott nu folket.
I LÖÖÖV you!
Pöss

image147

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0