Gott å blandat

Lite kul så här på kvällskvisten


Han blev vad sa du?
image73


Jisses så fort har jag heller aldrig kört, vill testa!
image74




Här tänker inte jag käka iaf
image75




Unkis du trodde mej inte va *hö hö*
image76




Dagens outfit
image77




blandar du?
image78





Ny frisyr för idag
image79




Hur man får män att tvätta händerna efter toalett besöket
image80




Säker sport?
image81





HEEEEEeeeeej då!
image82
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Elakis säger:

Vilka fina bilder. Tycker den med dagens outfit var extra speciell!

Svar: Tackar, precis min åsikt. Jag säger ju själv att jag är en positiv person, men herregud, negativitet kan vara så jäkla skönt ibland. Ha en bra helg du med!

2008-05-09 @ 22:07:59
Blogg: http://Elakheter.webblogg.se

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0