Grattis Gumman

Skrivet: 30 april 2008 på gamla bloggen
 
Och grattis till mej!
woohoo
Fick världens bästa överraskning idag!

Thip (min killes morbrors fru) är med barn!
Och dom vill att jag ska vara gudmor!
*gladast i världen*

Killen hörde av sej efter sitt möte och jag frågade vad vi skulle hitta på.
Inget tyckte han,inga förslag heller.
Jag tyckte vi kunde sticka någonstanns och vi valde att cykla hem till svärmor för hon gjorde heller inget idag.

Vi stack dit och svärmor bjöd på pizza, kaffe och kaka å jätte mysigt hade vi.
Mitt i maten ringde telefonen hos svärmor och jag hörde bara att hon sa:
-ja vänta ska du få prata med henne.
Va? Mej?
vem söker mej hemma hos svärmor?

Så va de lilla gumman i telefon, hon har ganska bred brytning när hon pratar eftersom hon inte är svensk så först fattade jag inte vad hon sa.

-din man ska få nya quisine!
-Vad?
-Quisinen?
 -Kusin?
-ja!!!
-Vem?vad? Är DU med barn?
-*skrattar* ja!

Sen skrek jag bara rätt ut och skrattade och sa grattis hundra gånger typ hi hi
smått shockad och vääääldigt glad!
 
Fick såklart prata med den lyckliga pappan oxå :D
Svärmor visste redan detta ju, och hon hade ringt till Thip och sagt att vi skulle komma så avslöjandet var redan planerat hi hi

Så frågade hon väääldigt försiktigt om jag kanske skulle vilja bli gudmor?!
Såklart!
Ja ja ja!
Jag vill!
Jag är så överlycklig!

Kan knappt vänta tills den lille är här!
Och eftersom Thip ser lite annerlunda på det här med gudmor kommer jag få en ganska stor roll i barnets liv!
Lite extra mamma sådär!
Så kidnappa bebis är något jag kommer syssla med mycket i början av nästa år!
Som jag längtar!
Grattis mej hi hi
Ciao
 
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0