*Grrrr*

Varför lösenords skyddar inte vissa sina bloggar och bara ger tillträde till dom de vill skriva till?
I don´t get it.


Det är tre bloggare jag stör mej som fanken på just nu!

Självklart behöver man inte svara på alla kommentarer,
Ingen tvingar en.
Men om man lägger upp sej på en massa toplistor,
uppdaterar bloggen ofta och försöker få många besökare så kan man iaf svara på EN kommentar.
En liten stackars gång.


Känner du dej träffad?
Tough luck.
Lämna en kommentar då.
Du kan bli förlåten.
Ja är inte långsint

Annars...
Bite me!


Jag menar bara som så....
Vill man ha massa besökare får man även en massa kommentarer tillslut.
Visst man har kanske inte tid att svara på allt med en gång.
Man har ju ett liv oxå

Men när jag ser hur någon fiskar efter besökare och jag lämnar kommentar gång på gång
och visar att jag tycker om bloggen men inte ens får ett hej en gång men samtidigt ser
hur blogginnehavaren "chattar" genom sin blogg med andra bloggare,
samma personer hela tiden
börjar jag undra varför han/hon vill ha alla dom andra besökarna oxå.

Om man bara svarar på kommentarer från dom man redan känner och inte bryr sej om andra som berömmer en
så kan man ju ta och krypa upp i sitt eget rövhål och försvinna.


Tacka vet ja babiantuttar.
Hon får en himla massa spam och vanliga kommentarer men sötnosen svarar ändån när hon har ork och tid.


*surar*
Till er andra godingar önskar jag en riktigt trevlig kväll!
Puss på pannan

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Barbamorsan säger:

Hej!
Hoppas du hade en riktigt trevlig kväll trots allt =) hmm tråkigt när man märker att vissa får svar och andra inte...
Ha det gott!

2008-05-12 @ 22:32:30
Blogg: http://barbamorsan.webblogg.se
Sill-Britt säger:

*pust* Jag kände när jag läste att "oh no, det är väl INTE jag!". *s* Jag skriver som en skållad råtta och gör allt för att svara på kommentarer, läsa andras bloggar osv. Man får ta sig tiden så ofta man kan.

2008-05-12 @ 22:37:57
Blogg: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0