Hace Sol.

Skrivet: 3  maj 2008 på gamla bloggen
 
Ååå underbara väder!!!!
Det är nästan helt vindstilla, bara en liten lätt bris genom träden då och då.
Härligt!
Jag ska minsann passa på att gotta mej i solen lite idag!
Ska tvätta oxå, kan sitta och steka mej medan jag väntar på maskinerna och njuta av doften av nytvättat.
 
Blev så glad när jag kollade på vädret för den kommande veckan.
Sol,sol,sol,sol,sol och något litet moln men inget grått och trist och regn.
Bara sommar!
Hoppas det kommer stämma in oxå!
Ingen blir gladare än mej då!

Hade en mysig kväll igår, fast vi var båda trötta som fan!
Mannen hade ju jobbat natten till igår så han slocknade lite då och då hi hi
Och jag va trött av allt städande
Hunden va trött av mitt/vårt springande.

Eftersom hon älskar att springa mej i hasorna får hon oftast följa med när jag ska ut i trädgården varje gång oavsett om det handlar om att röka i fem minuter eller rensa ogräs i en halvtimme.
Gottis tycker hon.
Men såklart lite jobbigt när jag ska ut stup i kvarten kanske.

Nu har jag bankat lite mattor här i dag.
Gjorde aldrig det igår.
Mannen har lagt in däck och fälgar på nätet, hoppas vi får det sålt denna gången.
Förra gången glömde vi ju kolla mailen och en månad senare såg vi att vi fått 5-6 svar hi hi
men då var det så dax.
Skärpning denna gången!

Nu tänker jag bjuda på lite fler bilder sen blir det källaren och solen nästa.
Tänkte jag skulle börja med att visa lite småsaker som är ganska nya, både saker som jag fått och köpt själv.
Lite smått och gott helt enkelt:

Denna fina väggprydnaden fick jag av Thip å pate i julklapp å jag äääälskar den!
Har den i sovrummet där den passar som handen i handsken eftersom jag har lite afrika tema där.
Eller nått i den stilen iaf.

Vilket du även kan se på denna bilden, mina älskade masker, den i mitten är en present från Thip och dom två på sidorna fyndande jag på förmedlingscentralen i Tyringe.

Eftersom jag älskar bling-bling va jag ju tvungen att ha nått litet sånt i sovrummet oxå, fyndade detta söta hjärta på Trästället i Skyrup.


En av mina äldsta växter, som aldrig växer hi hi, jag har haft den i ca 8 år men den har nog inte blivit mer än 10 cm högre än när jag köpte den.
Bredvid min fina smyckeshängare från Jotex och bling-bling på den såklart hi hi


Hittade en jättestor bunt med kvistar sist jag va på Ikea med Unkis, eftersom jag älskar naturmaterial va jag ju tvungen att ha den hi hi
det va så tjock bunt så jag delade i tre delar och en hamnade i sovrummet, tycker den passar in där med alla trämasker, här ser man oxå en ful liten afrikansk gubbe och en av mina tavlor med liten mask i

Förutom bling-bling älskar jag allt i guld!!!!
Fick två sådana här fina värmeljushållare av Unkisen i födelsedagspresent, från min favorit affär: trästället

Sådär, fler bilder en annan gång.

Jag älskar knalliga färger!
Undviker det så mycket jag kan men nu är jag kär hi hi såg i rusta reklamen en knallrosa blomurna!
Vill ha,vill ha.
Jag vet det är sååå tacky men bara en!
Snälla älskling får jag ha det? hi hi
Nej nu får jag sätta i gång här.
 
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0