Halloj i stugan



Mina gangsters har inte gått upp än här.
Hingsten sover och doggen som alltis ska vara tråkig och sova när han gör det ligger uppe i sovrummet hos honom.
Jag sitter här och studerar mitt bombnedslag till hem.

Det är ju helt Oootroooligt hur uppställt hunden och Hingsten kan få det här på en dag!!!
Jag måste alltså städa varje dag eller????
Va fanken.

Jag skulle kunna ta foton och visa er hur jävligt här ser ut men fy så pinsamt.
Jag sammanfattar det kort istället.
Ha i åtanke nu att jag inte har ställt upp något själv här,
visst jag är skyldig till att inte ha plockat upp efter snusk grisarna men jag har väl annat för mej oxå hallå.

På diskbänken står 4!! kaffe glas som Hingsten inte bemödat sej med att sätta ner I vasken.
Där står en mjölk kartong som han inte orkat vika ihop och slänga UNDER vasken.
En kartong från hamburgaren han käkade igår.
Kassen ligger hopknycklad där oxå som han bar hem maten i.
2 cocacola burkar.
På köksbordet ligger två räkningar som han öppnat men inte orkat lägga ner i räkningslådan som är ca 20 cm därifrån.
2 dagars tidningar ligger oxå på bordet.
I hallen står säcken kvar med kläder som skulle till insamlingen,
den är för tung för mej att bära och jag har bett honom ta ner den i källaren i två dagar nu hi hi
I matsalsrummet ligger hundens leksakskorg på högkant med alla leksaker utspridda över golvet så jag får sicksacka mej fram för att komma till köket hi hi
I vardagsrummet ligger 5 leksaker till på golvet lite snyggt utspritt.
Mattorna är hopskrynklade.
3 tidningar till ligger på soffbordet.
Rullgardinen för ena fönstret som Hingsten rullade ner igår orkade han inte rulla upp efter sej igen.
Han sov en stund på soffan i går förmiddag för han va så sliten och då tog han fram extra täcket och kudden.
Dom ligger kvar!!!

Jag måste gå en meter bakom honom dygnet runt och plocka efter han hi hi
Det går inte att vara pedantisk i detta huset.
Men jag är ju det!!
Och detta retar gallfeber på mej hi hi

Men vad gör man inte för den man älskar,
jag har skämt bort honom totalt!

Det är bara att konstatera, jag lever med 2 snuskos!!!

Det är väl bara för mej att sätta igång.
Helvete nu gick dom upp oxå!!!!!
Bye
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Pialotta säger:

Hallojsan själv..

Kan väl tänka du har ett göre med allt där hemma efter både "Hingsten" o vovven, men tänk om du hade haft huset fullt av ungar oxså.. de du:-D

Inte nog med leksaker efter vovven utan en massa strött efter barnen oxså..

Du får väl lära mennen din att bli sin egen hjälpreda:-)

Ha de gott o tack för de små minibannrarna.. kanske sätter jag dit dom.. kanske inte.. har haft förut som jag gjort, men tog bort dom efter en tid.. men man vet inte:-)

Kram från ett soligt K-Town

2008-05-29 @ 16:41:46
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0