Hej hopp gummisnopp

Va hittar ni på idag?
Här görs det inte mycket än.
Känns lite som om kröppa fortfarande sover så jag sitter här och häller i mej massa kaffe
image240

I morron ska Hingsten med pate på bilbingo.
Han tycker det är skit kul.
Det tycker inte jag.
Fyfan för att sitta i en varm bil, svettas och dutta med pennan.
Okay det är väl kul om man skulle vinna å man får tuta som en galning men ingen stor risk för det.
Nej minsann jag tror jag hoppar det.
Dom två kan köra å spela med pensionärerna *hö hö*

Nähä om man skulle ta å färga burret kanske.
Men först lite bilder igen dårå

Här är två ganska nyinköpta prydnader till vardagsrummet.
Båda från jotex
image241

image242


Hingsten va tydligen transvestit när han va liten
Fast det är möjligt det kanske va påsk och han va utklädd till påsk-kärring.
image243


Så länge jag kan minnas hade min mamma en pizzaspatel hängandes i taket med runda knäckebröd på skaftet.
När hon gick bort fick jag även denna.
Det är verkligen "mamma" om man säger så och den passar på nått sätt in här.
image244


Förr förra gången jag och storasyster va på trästället fyndande vi dessa stora prismor.
Dom är i vanligt glas men jätte stora, och fina som tusan!
Jag älskar sånt!
Tydligen gör många andra det oxå för alla kommenterar dom som kommer hem till mej.
Lite dålig bild men jag lovar, dom är väldigt läckra i verkligheten och står solen på speglas små ljus strimmor in i rummet i regnbågens alla färger.
Flera stycken har skickat bud med mej att köpa sådan till dom men dom finns ju inte längre.
Skulle själv vilja ha fler igentligen.
Någon som vet nått ställe som säljer något liknande?
image245


Penséerna jag köpte va ju väldigt små och hängiga, speciellt dom röda.
Men nu har dom återhämtat sej och växt sej stora minsann
image246


Min klematis blommar snart, kan knappt vänta!
Den är så underbar och luktar gott!!
image247


Slut i rutan för tillfället.
Återkommer senare idag.
Man kan ju inte sitta här och lata sej hela långa dagen.

image248
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Emma säger:

Svar: Jag har full förståelse att du inte vill lämna ut ditt namn. Det måste vara riktigt jobbigt att någon håller på så, sjuk människa! Haha, vad lustigt att du inte vet, men så kan det vara :) Hur blev ni tillsammans som? =)

2008-05-15 @ 13:51:10
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se
Emma säger:

Svar: Fasiken vad obehagligt! Vet du vem han/hon är? Jaså, vi träffades också på internet, talade i något år sedan åkte jag ner till honom och allting klickade mellan oss. :) Föresten, du skulle inte vilja fortsätta och prata på msn? Du verkar vara en trevlig tjej. :)

2008-05-15 @ 14:05:14
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se
Fredrik Inredning & Mode säger:

cool buddah!

2008-05-15 @ 22:56:46
Blogg: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Emma säger:

Svar: Men vilken tur att du vet hur han ser ut iaf. Ja, vi kände varandra jätte bra så det föll sig naturligt när vi träffades. :) Jaså, men någon gång lär du ju vara inne, jag addar nog dig imorgon. =) Det blev ingen träning, besviken som jag är. De sa att gymmet var öppet dygnet runt men när vi kommer dit så går det inte att komma in, jag som var så himla taggad på att träna. :/ Vad har du gjort ikväll? :)

2008-05-16 @ 00:11:44
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0