Hej Hopp


Välkommen till min nya blogg.

Jag kallas för Sess och är en tjej på 24 år.

Jag bor tillsammans med min kille som kallas G här. Jag älskar honom överallting annat och hoppas att om fem år har vi gift oss och har smått på väg.

Har nyligen blivit "föräldralös" då jag redan förlorat min pappa i leukemi när jag var 12 år och för lite mer än ett halvår sen förlorade jag min mamma i pankreas cancer. Jag började blogga när vi fått reda på att hon var sjuk som ett sätt att få ur mej vad jag tänkte och kände men även att komma på andra tankar.

Nu är det dags för en nystart känner jag därav denna nya bloggen.

Jag skriver om lycka, sorg, rädsla, om mitt liv med min man och resten av min älskade familj.

Jag skriver även mycket om mina hobbys som är bla min trädgård, djur, inredning mm

Ha det gott och var rädda om varandra!

Kramar

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0