Hingsten my love!

När man varit tillsammans så länge som Hingsten och jag så är det lätt att ta varandra för givet ibland.
Det är lätt att glömma varför man älskar varandra så mycket.
Men ibland blir man påmind.
Man börjar kanske bråka om något och känslor kommer fram och man talar ur hjärtat.
Eller som idag, får man lite pussar på halsen som inte betyder något speciellt.
Det leder inte till någonting.
Det är bara pussar och kyssar av kärlek.
Man blir glad i hela kroppen och ryser av välbehag.
Då blir jag påmind om hur underbar han är.

Jag älskar dej Hingsten!
Du är världens bästa kille och jag är så lycklig att jag har dej!
Du e´ min man, å jag vet du gör så gott du kan
Fast du inte tycker att du räcker till
men du får tycka som du vill
jag älskar dej
och jag ber du måste tro på mej
det betyder allt att vi två har varann
du e´ min man
 *sjunger* hi hi

Ikväll grillade vi igen, korv i bröd blev det denna gången.
Och med fullkornsbröd som är såååå gott!
Men jisses va proppmätt jag blir på en fjuttig liten körv med sådant bröd.

Kvällen segar sej på här.
Hingsten ska till jobbet ikväll.
Usch så ensamt!
Fast det är klart jag har ju en underbar morgondag att se fram emot!

Nej minsann nu ska jag krypa upp i Hingstens famn och kramas lite och kolla på tv.
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0