I kill you!!!

Nu ska jag ta livet av er lite smått här med en idiotlång lista.
Ja gillar ju sådana liiiite va *hö hö*
Snart känner hela världen mej genom listor ha ha

För ett långsamt självmord börja läs
Here we go
(snodd från killtankar btw,sorry)

1. Vilken svordom använder du mest?
helvete och fan och jävla kommer på delad första plats. jag svär för mycke!!!
2. Äger du en iPod?
Nope
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
ca halv tio tror jag, vaknar inte innan tolv anners ha ha

4. Hur många resväskor äger du?
noll
5. Använder du flip-floppar?
Yes! i love!!!

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
hemköp heter de nog va? å konsum, å willys, å maxi
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
hellre ta bilden, ser ut som en mupp på bild.
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
tror de va juno, inte säkert
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
helst med unkis,så med väninna får jag väl säg
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
något riktigt fint till var och en som jag älskar
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
jämt, jag ÄR lat hallå käre värld
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nope
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
shakira oral fixation spanska versionen
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Shakira får ja säga för kommer inte på nån annan. Johnny cash lever ju inte längre men annars han då så klart
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Nej de va nog förra veckan, och vad kan jag inte tala om, inte än iaf
16. När var senast någon stötte på dig?
förra veckan
17. Vad åt du till middag senast?
grillad kyckling och pasta sallad
18. Använder du huvtröjor?
åååjaaaa älskar!
19. Kan du vissla?
of course
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Eeeeh svärmor tror jag
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
nada, kräks bara
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jotack de vet jag att dom gör idioterna
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
I´ll never tell
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
ja jämt
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
finns inge sådant här ude på lannet
26. Hur många syskon har du?
2 hel 1 halv
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
väldigt, mot samma kön oxå!
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Walk the line, kanske inte alla men de mesta
29. Äger du några popband t-shirts?
ha ha nej
30. När flög du senast?
jag är oskuld på det
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
fyra
32. Läser du för skojs skull?
i perioder
33. Pratar du några andra språk?
Engelska bara, förstår lite tyska å spanska.
34. Diskar du din egen disk?
Ja fyfan
35. Har du gråtit offentligt?
Ja flera gånger, skiter i va folk tycker, ä jag ledsen så är jag
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
japps de är kul
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
ja typ 5 tatueringar och en piercing
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
det är en självklarhet 
40. Kan du kasta macka?
va ä de? när man kastar sten så den studsar? i så fall ja ibland.
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
42. Vad har du med dig in på bion?
gottegottis å dricka
43. Vem var din favoritlärare och varför?
marianne för hon va snäll och mer som en extra mamma än en sträng lärare
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Ja flera gånger
45. Vad har du för väder?
det är natt snart men varmt och molnfritt
46. Har du en blogg?
najj va fan tror du
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
naturkunskap
48. Gillar du att flyga?
nej usch
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
han måste vara manlig och trygg i sej själv, gärna dominant
50. När sov du senast på golvet?
när jag va 12 tror jag
51. Vilken är din favoritdrink?
men vaddå drink, jag kommer inte ihåg namn har jag ju sagt, öl får de bli
52. Gillar du din boende-situation?
japp
53. Vilken är din mammas hemstad?
samma som min
54. Din pappas hemstad?
samma som min tror jag iaf
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
4 ca. beror på. ibland mer ibland mindre
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
nej inte fullbokat tvungetvis men stressiga är dom ganska ofta ibland
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
det hände ja
58. Vilken är din favoritfrukt?
banan
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
ja jag kollar kalorier jämt å ständigt
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
gammal!
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
nej jag är dålig på det, använder slang å skriver som ja pratar märker du väll
62. Tror du på liv på andra planeter?
ja, det är omöjligt att vi skulle vara dom ända när rymden är oändlig
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
mannen i huset
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
jag tror inte på gud, men jag tror han va man eller både och
65. Vad var det senaste du åt?
en pralin
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
mest det motsatta
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
ingen aning
68. Gillar du senap?
ja de är gott
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
nu går allting åt helvete
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
ja gärna
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
hon där i the secretary va hon nu heter
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
japp en tröja
73. Tycker du om att krama folk?
Ja mycke å ofta
74. Skulle du säga att du är trendig?
jo de är ja nog om jag vill
75. Äger du en digitalkamera?
japp
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
elita löfblad eller va hon heter
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
beror på om det är nått viktigt
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Hmm, många, sist en bok som heter charity
79. Tycker du att du är attraktiv?
nej usch verkligen inte
80. Vad är du allergisk mot?
pollen
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
har hänt
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
johnny
83. Vad står det i ditt 12:e senast inkomna sms?
jag älskar dej, du är bäst de vet du.

Lever du?

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0