Insikt

Heter det så?
Att komma till insikt?
I så fall har jag kommit till insikt angående 2 saker idag.
1. om man inte dricker tillräckligt med vatten så får man ooont i huvudet (jasså minsann)
2. det är otroligt skönt med kort kjol på sommaren (byxor är rena plågeriet)
image109
Ibland har jag vad jag kallar "blond moments"
tyvärr händer det att jag även har "blond days" eller va fanken man ska kalla det.
Idag var en sådan dag.
Jag , mitt smarta lilla kjoltyg, hade inte druckit en droppe vatten på hela dagen.
Inte ett dugg!
Jag räknar bort dom 2 koppar kaffe jag drack för det rinner ju rätt igenom.
image110image110image110image110image110image110image110image110image110image110image110image110image110
Summan av kardemumman blev en brinnande huvudvärk på vägen hem!
Som tur är botas den huvudvärken med att dricka vatten så nu har jag knappt ont längre.
image111
Jag har nog aldrig varit en älskare av kjol igentligen
jo på andra men inte på mej.
Visst tycker jag att det finns så fina och det kan vara både snyggt och sexigt.
image112
Anledningen är bland annat att jag vill inte visa mina feta lår och mina "polka-dotts" vader.
Jorå du läste rätt!
Okej mina lår är inte feta kanske, men kunde varit bättre.
Och polka-dotts vader, jorå det har jag
Det är ju som så att när man rakar benen blir det lätt små prickar där hårsäckarna är.
Problemet är bara att dom prickarna har jag always!!!
Varför vet jag inte.
Om jag låter det växa vilt så är prickarna där,
om jag rakar så syns prickarna ännu tydligare.
Till och med när jag vaxar så är dom prickiga.
Jag måste ha nått fel på benen alltså
image113
Funderar om det kanske går att bleka hårsäckarna med laser eller nått.
Men jag har ju varken ork eller pengar till det.
Funkar klorin tror du? *hö hö*
image114
Nu har jag iaf kommit till insikt med att inga andra märker de om jag inte direkt påpekar det.
Dessutom syns det knappt om jag bara har lite färg på benen.
Så i morron ska de grillas
Bättre att spela cool och inte låtsas om det och lufta the mouse *hö hö*
Dessutom om utstrålar självförtroende överspeglar det de mesta och man blir snyggare även i andras ögon.
Så är de vettu.
image115
Ja slutbabblat för min del nu dårå

Kvällen va trevlig och maten va supergod.
så mycket har jag inte ätit sen i julas!
Kyckling file med pastasallad blev det och rabarberpaj med vaniljsås till efterätt.
image116
Pate va fyllekajja å hade sönder en stol
vilket resulterade i att han lixom hängde över stolen baklänges för ryggstödet åkte
De tyckte han va kul å gjorde om det tre gånger *hö hö*
Sen blev morfar förbannad och vi hotade med att om han inte slutade skulle jag fota det å han skulle
få skämmas resten av livet och dels skulle vi inte hjälpa han upp.
Han skulle helt enkelt få hänga där tills vi skulle hem.

Frågan är om han kanske hänger där nu för vi stack först hi hi
Foton kommer senare.
image117
I morron kommer svärmor på fika + att hon hade köpt blommor till mej som hon skulle ta med sej.
Vad det är för nått har jag ingen aning om.
Jag hoppas på nån pelargonia iaf hi hi

Ja har mer att berätta men känner mej lat i fingrarna så de blir en annan gång det med.

Fortsatt trevlig kväll på er därute.
image118
Blev ingen öl förresten.
Dom bara ljuger å ljuger *hö hö*
Payback time vid senare tillfälle utlovas
image119
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Elakis säger:

Haha, vilka porriga bilder du har. Nästan så att jag måste blunda med ena ögat, hihi.

sv: Du är så jävla cool, människa. Hahah, nej då. Jag har samma krut i mig, vare sig syrran tittar in då och då eller inte. Hon får väl skylla sig själv, haha.

2008-05-10 @ 22:43:14
Blogg: http://Elakheter.webblogg.se

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0