Jahaja

image213
Då fick man inte vara med i den eftertraktade mest aktiva klubben längre.
*surar*
Jo jo skit ner er säger ja bara.
I´ll be back!

image214

Jag har precis kickat ut hingsten i trädgården,
Han får inte komma in förren han klippt klart gräset.
Vilken makt man har ibland *hö hö*

image214

Själv så ska jag ta och städa undan här lite
Alla förbannade tidningar överallt driver mej till vansinne!
Hingstens fel såklart.

image214

Får väl ta fram "rosafaran" och suga lite oxå.
Fastnar ju skit under fötterna när man går här.
Sicken svinstia.

image214

Har varit en väldans lugn dag idag.
Blåsigt är det och kallt fast solen skiner,
Något solande blev det inte idag.
Lite svårt att få färg när man måste ligga med vinterkappan på för att inte frysa.
Så det sket sej alltså.
13 fjuttiga grader i skuggan bara.
*suckar*

image214

Nåja nu ska jag inte sitta här och samla damm mer.
Kommer kanske in senare och bjuder på en bild eller två från idag.

image214

Ett stor grattis till söta Macce idag förresten.
Love you gullefjun!
image216

image217
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0