JoTjoo

Skrivet: 26 april 2008 på gamla bloggen

 
Minsann 3 timmars sömn fick jag tillslut, tack å lov.
Är faktiskt inte trött nu, men lite seg i kroppen.

Solen skiner och det är ganska varmt ute men det är molnigt och mörkt lite längre bort.
Kommer säkert hit!
Jag har inte fortsatt med tvättningen idag.
Har ingen lust eller ork för någonting.
Tar kanske tag i det lite senare men nån häck klippning blir det inte idag iaf.
Kallt, argt, hårt, slemmigt, äckligt är "det" idag.
Jag orkar fan inte bry mej snart.

Blir en astråkig kväll som läget är nu.
Inte iväg någonstanns, inte ens hitta på nått här hemma, nada.
Bara sitta och glo, göra inget typ.
Skitkul!
Nu gick solhelvetet i moln oxå, när man talar om trollen.
Nu ska jag gå ut å sätta mej på trappen med en cigg och hoppas att det regnar på mej. Passande när man mår som jag gör idag.
Men inte ens det kan jag väl få.
Bajs!
Saknar så det gör ont i hela kroppen!

Puss på alla!
Hoppas ni får en underbar helg.
Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0