Kaffe nojja

Har ni haft det någon gång?
Jag hade det i natt.
Det va det jävligaste jag varit med om hi hi


Jag hade vad en missbrukare kallar snedtripp.
AV KAFFET!!!
Jo helt sant!
Jag blir otroligt nojig om jag dricker kaffe sent på kvällen.


igår tänkte jag mej inte alls för,
jag tog en pilla för huvudvärken och sedan en kopp kaffe på det som jag alltid gör för att få pillan att verka bättre.
Sen tog jag en kopp till.
Det är stora glas så jag drack nog minst en halvliter.
Väldigt smart alltså.


Jag nojade över hela världen
tänk om Hingsten blir sjuk och dör
Tänk om jag får cancer, bröstcancer säkert då.
Tänk om det är nått fel på mej redan nu.
Tänk om jag har urinvägsinfektion igen, sved det inte lite när jag kissade?
Varför får jag det igen då?
Vad försöker min kropp visa mej?
Har jag fått tjejveckan eller är det en mellanblödning?
Varför har jag då mellanblödning?
Varför kom tjejveckan 2 dagar för tidigt?
Tänk om jag är med barn,
tänk om jag aldrig kan få barn.
Tänk om älsklingen är otrogen.
Tänk om taket rasar ner.
Undrar om huset klarar en jordbävning, man vet ju aldrig, de kan bli det här med kanske.
Tänk om det kommer en tromb ikväll å så sitter jag här handlingsförlamad.
Tänk om det händer min Unkis något.
Tänk om hunden slutar andas, måste kolla att hon andas.
Tänk om akvariet spricker och hela nedervåningen blir katastrof av allt vatten.
Tänk om , tänk om, tänk om.


Det fanns inte många tankar jag inte tänkte igår och inga va positiva direkt.
Och det värsta av allt så gick det inte att ligga ner.
Det kröp i hela kroppen på mej.
Va tvungen att sitta upp och gunga fram och tillbaka.
Hingsten strök mej över ryggen vilket lugnade lite, efter nån timme kunde jag lägga mej på hans bröst men fick verkligen kämpa för att ligga kvar.
Sen somna jag där hi hi


Jag blir så arg på mej själv.
Jag vet ju att jag blir sån här om jag dricker kaffe om kvällarna.
Varför ska kaffe vara så gott för?????
Jag får kanske köpa hem koffeinfritt att dricka om jag blir sugen efter klockan sex på kvällen.


Och NEJ jag hade inte stoppat i mej någonting alls som hade kunnat orsaka att jag blev sån,
bara en ipren och kaffe.
Okej en macka oxå men jag tror inte de va nått i den som kan ha orsakat det hi hi


Akta er för kaffe.
De är faaaarligt!
Ja´lööööövar!!!
Puss hejs
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0