Kill me now!

Nu är jag trött minsann!
Jag har dammsugit och torkat golv.
Matat husdjuren och fåglarna och piggelina.
Jag har vattnat alla blommor inne och ute.
Jag har rensat två rabatter.
Jaha vad har jag mer gjort då.
Äsch jag vet inte, har inte suttit ner på evigheter.
Bara sprungit fram och tillbaka hi hi

Men nu är det klart iaf och det är sååå fint här.
Hingsten är å hämtar pizza nu.
Sen skulle jag ju duschat men de hinner jag inte.
Kan inte missa ESC jue.
Får ta de innan sängen dårå.
Vilket jag kan garantera blir direkt efter det är slut.
Sååååå slö nu!

Skriver nog inte förren i morron igen.
Ha det gott nu och håll tummarna för sweden!!!!!




Puss å kram
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0