Kottarna

Håller på fortfarande!!!!!!
Detta är ju inte klok!
Hur orkar dom igentligen.
Någon måtta får det väl ändå vara.
Tänk om han spiller ja du vet vad Örk!!!
Jag ska INTE gå barfota i min trädgård mera.
Äckelpäckel *hö hö*

I morron ska det lekas pensionär.
Joråsåatt , det ska spelas bilbingo förstår du.
Såååå roligt!!!!
Verkligen!!!!
Jag är ironisk om du inte fattade det *s*

Det positiva i saken är att jag får se bilder från Thips ultraljud!!!
*hurra* kul, kul!
Om jag inte glömmer kameran så tar jag en bild på det oxå!

Jaha så har man nästan fått hjärtinfarkt idag oxå!
Putsade ett fönster till och tyckte det killade lite i håret.
En spindel firade sej ner framför ansiktet på mej sen.
Behöver jag säga att jag skrek?

Jag får sådana härade spasmer oxå, har jag kanske inte sagt.
Jag tycker lixom att jag har spindlar överallt sen.
Benen rycker till sådär okontrollerat några gånger och jag ser säkert kul ut hi hi
Men alltså, jag måste ju försäkra mej om att jag inte har några på mej.
*ryser bara jag tänker på det*

Fy va jag ska sova gott sen alltså!
Ordningen är nämligen återställd här!
Luktar gott gör det oxå!
Vanilj och kaffe!!!!
*mumma*

Nu ska jag kolla växter på nätet om de är nån som undrar.
Nä tänkte väl det.
God natt på er folket.

äsch skriver kanske igen strax.

Ciao så länge iaf 
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0