Kul lista

Dom som känner mej vet att jag älskar listor!!
Här va en rolig och lite ovanlig.

REGLER:
Svara på de 12 frågorna, inte i ord, utan gör en bildsökning på Google på ditt svar.
Ta den FÖRSTA användbara bilden som dyker upp.
Använd den som "svar". 
Om du svarar på listan lämna gärna din adress så jag får se dina svar oxå!

mina svar:

1. Vilket år är du född?




2. Hur definierar du din sexuella läggning?




3. Vilken är din bästa egenskap?




4. Och din sämsta?




5. Vad söker du hos en partner?




6. Vad hette han/hon som tog din oskuld (förnamnet)?




7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?





8. Vilken kändis är hetast enligt dig?




9. Vad gör dig avtänd?



10. Vilken är din favoritstad i världen?



11. Vad åt du till middag idag?



12. Mitt senaste inköp var..

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0